ronin Posted April 8, 2002 Share Posted April 8, 2002 Tu macie dwa obrazki: Jak zrobic zeby mapa HDRI nie renderowala sie w tle, a zeby obijala sie w samochodzie. Chodzi mi o mozliwosc wprowadzenia mgly jak na pierwszej pracy. Druga sprawa to cien. Jak zrobic zeby byl jak na pierwszej pracy, a nie taki maly i ziarnisty jak na drugiej. Stosuje HDRI zgodnie a tutorialem ze strony Adka(link w newsach) Ma ktos jakies tutoriale do Brazila?? Co to jest caustic??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyll Posted April 10, 2002 Share Posted April 10, 2002 Nie mam pojecia co musisz zrobić, żeby Twoj samochod wyglądał tak jak chcesz ale wiem gdzie są tutoriale (a raczej dokładne opisy funkcji i parametrów). Wejdź na stronkę a może coś znajdziesz: http://3dvf.com/tutoriaux/3dsmax/Brazil/part02_us.php3 trzymaj się i walcz o swoje Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruk Posted April 10, 2002 Share Posted April 10, 2002 czesc co do cienia zwieksz wartosc samplowania. ta zarnistosc jest powodem braku wystarczjacej informacji aby render mogl, ladnie interpretowac przeszczen miedzy samplami. prawdopodobie to zwiekszy czas renderowania. ja niewiem dokladnie ktora wartosc mosisz zmienic w brazil, aczkolwiek podstawy dzialania tego typu renderow jest taka sama. co do caustic, jest to effect stwozony poprzez zalamanie swiatla przechodzacego przez jakies medium, np woda lub szklo. najlepszym przkladem tego jest szklana z woda ( to co sie dzieje wokol cien + swiatlo ) , lub woda w basenie ( jesli popatrzysz sie w dol zobaczysz tam takie rozne swietliste sinusowate ksztalty ). na razie krzysztof rost senior fx developer/animator PDI/DreamWorks [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
pileq Posted November 5, 2002 Share Posted November 5, 2002 witam! No tak, ale czy caustics w btrazilu jest do uzyskania tylko przez umieszczenie w scenie obiektu z materia│em self-illumination? Brobˇje w│aÂnie zrobiŠ scenŕ ze szkalanym kileiszkiem i w brazilu caustics nie za bardzo chca mi wyjŠ, w mental ray\'u wychodzi to bez problemu... Pomˇ┐cie jeÂli mo┐ecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjk Posted November 10, 2002 Share Posted November 10, 2002 aby samochˇd odbija│ hdri ale ┐eby go nieby│o widaŠ w tle .Stwˇrz sfere,lub co podobnego co bŕdzie otaczaŠ ca│▒ scene. »eby ta sfera nie zas│ania│a hdri u┐yj exclude w advanced reflection parameters i przenie sfere z lewego do prawego okinenka chyba zrozumia│e co!!!!!!!!:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir7 Posted November 11, 2002 Share Posted November 11, 2002 W ustawieniach brazil light -> Area Light Options -> max error (%) im mniejsza wartosc tym lepiej (dluzszy za to rendering). Max samples mozesz zwiekszyc. Esistimate intvl wpisz mniejsza wartosc (tego nie jestem pewien) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pileq Posted November 11, 2002 Share Posted November 11, 2002 wiecie moze skad mozna sciagna c HDR Shop? Ze strony producenta sie nie da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest User190 Posted November 12, 2002 Share Posted November 12, 2002 Na serwerze Klicka chyba jest, a jak nie ma to Ci mailem wyÂlŕ, tylko napisz na jaki adres i poczekaj tak z tydzie˝ :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pileq Posted November 13, 2002 Share Posted November 13, 2002 A jaki jest ten serwerklicka? Bo pisalem do nigo to mi nie odpowiedzial... Jakbys mi mogl na maila wyslac albo na streama to by fajnie bylo. Stream: pileq Mail: [email protected] Z gory dzieki wielkie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now