Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po użyciu Unwarp UVW, a potem po nałożeniu textury na obiekt na jej brzegach robi sie coś takiego:

64ce6397397eee81m.png

 

Próbowałem różnych technik nakładania textur używając Unwarpa, ale zawsze efekt jest ten sam. Gdzie popełniam błąd?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

moze to przez smootha. uvki eksportujesz pewnie na przed MS ? potem jak dajesz ms to uvki zmieniaja polozenie, wygladzaja sie. Sproboj po rozlozeniu uvek dac ms i dopiero potem wyeksportuj uvki.

Napisano

Jeżeli cała filozofia tego przedsięwzięcia sprowadza się do dodania tego pika na masce, to powiedziałbym że metoda jest nieco hardcorowa :). Lepiej maskę zrobić i zamapować na płasko bez bawienia się w unwrapa i malowanie po uvw w photoshopie. HOWGH :)

Napisano

To jeszcze szybkie pytanie, żeby nie robic nowego tematu;

 

Zaznaczam kilka face'ów w Unwarp UVW, klikam na Planar, potem na Edit i w okienku Edit UVWs mam wrzucone te face'y które zaznaczyłem oraz wszystkie pozostałe należące do tego obiektu. Gdy klikam na zaznaczone poly w celu przesunięcia ich na bok, wtedy program się zawiesza!

Nie wiem co jest nie tak, przy mniejszej ilości poly nie ma problemu, moge robić co chcę.

Obecny obiekt ma około 10.000 poly - chyba nie tak wcale dużo?

Co zrobić aby to to chciało działać ? A może po prostu mam poczekać aż program sobie to przeliczy ?

 

Jakby co to mój konfig wygląda tak: Athlon 1800+, 1GB RAM, GF 6800XT, Winda XP

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności