ResonicX Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 Po użyciu Unwarp UVW, a potem po nałożeniu textury na obiekt na jej brzegach robi sie coś takiego: Próbowałem różnych technik nakładania textur używając Unwarpa, ale zawsze efekt jest ten sam. Gdzie popełniam błąd?
Temporal Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 mysle ze poprostu jak malujesz w PS itp texturke po siatce to muszisz expanda dac dla zaznaczenia o przynajmniej jeden pixel wiecej
Gomez Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 moze to przez smootha. uvki eksportujesz pewnie na przed MS ? potem jak dajesz ms to uvki zmieniaja polozenie, wygladzaja sie. Sproboj po rozlozeniu uvek dac ms i dopiero potem wyeksportuj uvki.
Hynol Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 Jeżeli cała filozofia tego przedsięwzięcia sprowadza się do dodania tego pika na masce, to powiedziałbym że metoda jest nieco hardcorowa :). Lepiej maskę zrobić i zamapować na płasko bez bawienia się w unwrapa i malowanie po uvw w photoshopie. HOWGH :)
ResonicX Napisano 23 Kwiecień 2008 Autor Napisano 23 Kwiecień 2008 To jeszcze szybkie pytanie, żeby nie robic nowego tematu; Zaznaczam kilka face'ów w Unwarp UVW, klikam na Planar, potem na Edit i w okienku Edit UVWs mam wrzucone te face'y które zaznaczyłem oraz wszystkie pozostałe należące do tego obiektu. Gdy klikam na zaznaczone poly w celu przesunięcia ich na bok, wtedy program się zawiesza! Nie wiem co jest nie tak, przy mniejszej ilości poly nie ma problemu, moge robić co chcę. Obecny obiekt ma około 10.000 poly - chyba nie tak wcale dużo? Co zrobić aby to to chciało działać ? A może po prostu mam poczekać aż program sobie to przeliczy ? Jakby co to mój konfig wygląda tak: Athlon 1800+, 1GB RAM, GF 6800XT, Winda XP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się