Napisano 21 Kwiecień 200816 l Witajcie ponownie jak zwykle z ranka. Chciałbym was zapytać o to czy istnieje taki sposób ażeby ściągnąć całą texturke z obiektu zaraz po wymodelowaniu i tak żeby na koniec narysować na niej texturę ? Czy nie lepiej byłoby w ZBrush o ile tak można ?
Napisano 21 Kwiecień 200816 l Postaram sie. Chodzi o to żeby z bryły, którą juz zrobiłem w jakiś sposób, całą siatkę przerobić na mapę i w np, photoshopie nadać jej texturę. Czy tak można ?
Napisano 21 Kwiecień 200816 l Pewnie najpierw wypróbuje tę pierwszą opcje. To jest w Render i Save Files as czy moze gdzieś indziej ? A ta druga opcja jest przy modyfikatorze UVW Map ? jeszcze nie odrobiłem zadania ;\ Jej co ja plotę ... Okej Render to texture ale co dalej ? jakie ustawienia ? mam ustawić kamerke idt ? A w panelu Render seattings też nie bardzo wiem co wybrać.
Napisano 21 Kwiecień 200816 l Czarny Lisek Tobie chodzi o to o czym pisze Hynol. Zajrzyj do działu video-tutoriale i poszukaj tutków o mapowaniu.
Napisano 22 Kwiecień 200816 l Masz lisiak ale czasami trudno Cię zrozumiec http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=43356 Na tym tutku się uczyłem. Podziękowania dla Tomala ;)
Napisano 22 Kwiecień 200816 l Tu masz wideo: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=48315 ostatnia szansa na ściągnięcie bo na sendspace po 20-stu kilku dniach usuwają a jakoś tyle czasu temu wstawiłem. Pozdro.
Napisano 22 Kwiecień 200816 l Dzięki juz zasysam ; Kiedy wreszcie ja wam coś bede mógł pokazać zebym mógł się na coś przydać ;\ Pozdrowienia ;) A ty Fokus to mógłbyś mi czasami wczesniej pokazywac takie tutoriale żebym nie musial zanudzac innych.
Napisano 22 Kwiecień 200816 l Mogłem to zrobić już wcześniej. Na przyszłość będę uważał. Sorka za pomyłkę z mojej strony.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto