Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie ponownie jak zwykle z ranka.

 

Chciałbym was zapytać o to czy istnieje taki sposób ażeby ściągnąć całą texturke z obiektu zaraz po wymodelowaniu i tak żeby na koniec narysować na niej texturę ?

Czy nie lepiej byłoby w ZBrush o ile tak można ?

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Postaram sie. Chodzi o to żeby z bryły, którą juz zrobiłem w jakiś sposób, całą siatkę przerobić na mapę i w np, photoshopie nadać jej texturę. Czy tak można ?

Napisano

Lub też render uvw template jeżeli tylko o rozkład siatki chodzi.

Napisano

Pewnie najpierw wypróbuje tę pierwszą opcje. To jest w Render i Save Files as czy moze gdzieś indziej ?

 

A ta druga opcja jest przy modyfikatorze UVW Map ? jeszcze nie odrobiłem zadania ;\

 

Jej co ja plotę ... Okej Render to texture ale co dalej ? jakie ustawienia ? mam ustawić kamerke idt ?

A w panelu Render seattings też nie bardzo wiem co wybrać.

Napisano

Czarny Lisek Tobie chodzi o to o czym pisze Hynol. Zajrzyj do działu video-tutoriale i poszukaj tutków o mapowaniu.

Napisano

Dzięki juz zasysam ;

Kiedy wreszcie ja wam coś bede mógł pokazać zebym mógł się na coś przydać ;\

Pozdrowienia ;)

A ty Fokus to mógłbyś mi czasami wczesniej pokazywac takie tutoriale żebym nie musial zanudzac innych.

Napisano

Mogłem to zrobić już wcześniej. Na przyszłość będę uważał.

Sorka za pomyłkę z mojej strony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności