TouchThis Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 To jest scenka mojego autorstwa, jestem początkujący w 3dsm, więc prosze o wyrozumiałość. Nietypowość wykonania może być spowodowana tym, że nie używałem do tego żadnych kursów ;]. W tej ramce ze zdjęciem to ja :P.. Moja praca
wiggles Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 proponuje zmienienie tematu zaanim bedzie usuniety...
illy Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Zdjecie wyglada jakby stalo na kancie, no i w jaki sposob zarowka sie swieci??
TouchThis Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Originally posted by Skilo Zdjecie wyglada jakby stalo na kancie, no i w jaki sposob zarowka sie swieci?? To są czary, jest faza projektu. Muszę jeszcze zrobić ściany i gniazdko do prądu :p. A ramka stoi i ma stać na rogu :) Chciałem sie zapytać, czy wygląda to jakoś jak na 2 tydzień w smax\'ie ??
kulexy Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 troche dziwnie wyszla texturka... sproboj nalozyc ja na wybrane face... Btw. Fajny model lampki :D
TouchThis Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Originally posted by kulexy troche dziwnie wyszla texturka... sproboj nalozyc ja na wybrane face... Btw. Fajny model lampki :D Jak wspominałem, nie umiem wielu trików (:D) w 3dsm ale jak poprawie to dam tu. A co do modelu lampki to jest autentyczna lamka mojej mamy. Początkowo zrobiłem tylką ją a potem reszte. wszystkie przedmioty które widać, są obecne w moim domku :). Tekstury teSZ są z aparatu :).
Mateusz Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 a ja nic niwidze... chyba link jest pusty...
roball Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 przed toba duuzo pracy jeszce :) nie poddawaj sie powodzenia
TouchThis Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Originally posted by Mateusz a ja nic niwidze... chyba link jest pusty... Link działa....... :(