Napisano 27 Styczeń 200421 l To jest scenka mojego autorstwa, jestem początkujący w 3dsm, więc prosze o wyrozumiałość. Nietypowość wykonania może być spowodowana tym, że nie używałem do tego żadnych kursów ;]. W tej ramce ze zdjęciem to ja :P.. Moja praca
Napisano 27 Styczeń 200421 l Zdjecie wyglada jakby stalo na kancie, no i w jaki sposob zarowka sie swieci??
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor Originally posted by Skilo Zdjecie wyglada jakby stalo na kancie, no i w jaki sposob zarowka sie swieci?? To są czary, jest faza projektu. Muszę jeszcze zrobić ściany i gniazdko do prądu :p. A ramka stoi i ma stać na rogu :) Chciałem sie zapytać, czy wygląda to jakoś jak na 2 tydzień w smax\'ie ??
Napisano 27 Styczeń 200421 l troche dziwnie wyszla texturka... sproboj nalozyc ja na wybrane face... Btw. Fajny model lampki :D
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor Originally posted by kulexy troche dziwnie wyszla texturka... sproboj nalozyc ja na wybrane face... Btw. Fajny model lampki :D Jak wspominałem, nie umiem wielu trików (:D) w 3dsm ale jak poprawie to dam tu. A co do modelu lampki to jest autentyczna lamka mojej mamy. Początkowo zrobiłem tylką ją a potem reszte. wszystkie przedmioty które widać, są obecne w moim domku :). Tekstury teSZ są z aparatu :).
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor Originally posted by Mateusz a ja nic niwidze... chyba link jest pusty... Link działa....... :(
Napisano 27 Styczeń 200421 l No jak na 2 tygodnie...dobre ;) Roball - \"dobry\" avantar [lol2][lol2][lol2] Pozdr
Napisano 27 Styczeń 200421 l Nietrudno zgadnąć, że zacząłeś od lapki. Posiada najwięcej detali, a reszta tak na odwal się. :-I Sorki Ps: Siedzisz w Maxie tyle co ja. :D
Napisano 27 Styczeń 200421 l Nietrudno zgadnąć, że zacząłeś od lapki. Posiada najwięcej detali, a reszta tak na odwal się. :-I Sorki Ps: Siedzisz w Maxie tyle co ja. :D
Napisano 27 Styczeń 200421 l Pussik powtarzasz się [lol2] Nie jest tak źle, mając tyle Max\'a co On, tez tworzylem takie scenki...;) Pozdr