Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wygląda to idealnie, ale nie jest źle. Niebo wygląda jak kiepsko zeskanowana fotka, ale nie wiem czy to nie było zamierzone. Dlaczego pozostałe budynki są tak blade? Bardzo się to rzuca w oczy.Na drugim renderze nie wiem czemu ford focus jest przeźroczysty. Spróbuj wkleić zieleń z lepszej fotki, bo ta jest tragiczna. Roślinność na balkonach to chyba niewypał.

Napisano

:) niebo zwaliło się przy kompresji pliku.budynki są blade bo to jest tło dla tego na 1wszym planie,a ta tragiczna roślinność to już przeróbka fotki za pomocą narzędzi szopowych-jej celem nie było realistyczne odwzorowanie krzaków itp a danie tylko wrażenia zieleni-to już wizja nie moja

Napisano

Srednio - brak jakich kolwiek odbic w szybach, switlo cien jest taki sobie - no i roslinnosc + auta. Projekt wyglada na drogi, mysle ze warto bylo zainestowac w sprzet ( o ile 2d zielen i auta to jedyne rozwiazanie ze wzgledu na brak dobrego kompa), zeby zrobic wszystko 3d dla spojnosci. No ale jezeli sie klientowi podobalo to najwazniejsze:). nie mniej jednak warto rozbudowac warsztat na przyszlosc.:)

Napisano

Ej. Ale to całe jest zeskanowane :D Widać raster na budynkach.

Okej to o zieleni nic nie powiem. Powiem natomiast o 3d.

Czarne szyby sugerują na opuszczenie budynkow przez mieszkańców. To Pripiat jest?

Smog też jest niezły Lepiej niż w Katowicach i Mexico City razem wziętych.

No i Camera Correction a w zasadzie jego brak powoduje że budynki się walą.

Napisano

moim załozeniem nie bylo zrobienie zdjęcia ( to nastąpi wtedy jak to zbuduja i pstryknę zdjęcie aparatem).wizualka to nie tworzenie zdjęcia.szyby czarne świadomie bo lepiej widać plastyke( grafike ) obiektu.

co to sprzętu-jego jakość nie świadczy o tym że ktoś zrobi dobra wizualkę.do wizualki wystarczy dobra ręka oko i narzędzie do rysowania.

a korekcji kamery nie ma. kazde odchylenie płaszczyzny aparatu od pionu powoduje zbieg-prawo perspektywy.

jeśli jedynym kryterium jest jak bardzo wizualizacja przypomina zdjęcie to to na pewno jest złe ,bo nie robiłem zdjęcia.

 

poprawiłem jakość(moja wina była) i juz nie jest skanowane:)

Napisano

no drakul....srednio a do tego jeszcze widac ze przekonany jestes ze to piekne i liczysz na same pochwaly bo krytyke kazda odbijasz mimo ze sluszna i prawdziwa.Zielen fatal-wiadaomo ze to nie fotka:)chociaz niektorzy komentujacy nade mna sa w stanie zrobic cos z niezykle duzym fotorealizmem-ale mogles chociaz znalezc zdjecia w przyzwoitej rozdzielczosci, z ktorych przeklejales te roslinki.Rozmycie budynkow na dalszym planie dla mnie totalny niewypal:)ale mozesz sie nie zgodzic.Najlepsze sa w sumie te budynki chociaz odbicia powinnienes dac obowiazkowo.A co do kamery to tez nie masz racji-niekiedy dla zyskania dynamizmu celowo zmienia sie ogniskawo to znaczy przerysowuje perspektywe.A jak juz jestes tak na maksa poprawny to zauwaz ze rozmyty budynek na pierwszym renderze ma jakos za dziwne zbiegi jak na miejsce w ktorym sie znajduje

pzdr

Napisano

krytyka jest potrzebna, a najlepiej jak jest słuszna i trafna.zgadza się tamten budynek jest trochę kopnięty ten z dziwnymi zbiegami jak powiedziałeś.i zgadza się ze się przerysowuje perspektywę a tzn ze tym bardziej budynki się walą czym potwierdzasz ze jednak miałem rację z ta kamerą.i nie twierdzę że to piękne. ale jeśli zaznaczam na początku że nie chciałem uzyskać fotografii bo ni etaka moja rola a krytyka opiera się własnie na tym że to jest dalekie od zdjęcia to chyba mam prawo się bronić. pozdrawiam

Napisano

Powiem tak drakul - zobacz sobie na gold/silver galery w poszukiwaniu wizualek, czy tez na wizualki @seby@ czy tak lisa czy no kogokolwiek kto robi pozadna robote - tak naprawde zadna z tych wizualke nie jet FOTOrealistyczna - wizualka ma byc tak atrakcyjna jak to mozliwe i realistyczna, niekoniecznie fotorealistyczna.... Niektorzy tutaj robia fotorealizm, ale on baridej pasuje do Art 3d niz do wizualek.... klient musi zobaczyc wypas ladny cacany milutki, po to, ze jak przyjdzie do niego klient to mu powie - panie kupuje bo sie w tym zakochalem :). Szyby musza byc obowiazkowo a nie jakesi czarne plamy - dynamika swiatla, zielen idyliczna etc... klimacik w miare przyjemny... a co do samego przedstawiania architektory... sam po arch nie jestem, ale zdazylem sie nauczyc ze obowiazuja pewne zasady :) np przy niskich budynkach nie robic trzeciego zbiegu( mi sie czasami to jeszce zdaza:) ), no chyba ze robisz monumentalna wizke wielkiego wierzowca, albo musisz wstawic objekt w foto ktore zostalo zrobione z 3 zbiegiem. Nie wiem czy ktos sie ze mna zgodzi, ale mi sie wydaje ze tak nalezy.

Napisano

korekta - moze nawet nie ze realistyczne co Hiperrealistyczne ;) bo sa tak podkrecone ze porownujac nieraz foto sa bardizej aktrakcyjne wizualnie :D czy cos w ten desen... 0.o

Napisano

dziękuję morphe za trafną uwagę odnośnie jaka wizka w jakim celu i po co. a tak na marginesie, ten budynek ma 9 kondygnacji i jest na wzniesieniu patrząc od tylnej strony więc już jest to dosyć wysoki obiekt.trzeba by dużej odległości i teleobiektywu żeby uniknąć zbiegu. to raczej mija się z celem skoro on jest wysoki i musi się zbiegać

Napisano

Raczej nie... ujecie jet z takiej odleglosci ze psokojnie mozna pominac 3 zbieg... to fajnie wyglada jak masz budynek szczuply i wysoki, ale jak jest to "rozlozyste" w tle masz kolejne budowle, to wydaje mi sie ten zbieg nie powinien wystepowac, aczkolwiek jak mowie tez czasami go daje... ale to musi sie wypowiedec ktos z wiekszym doswiadceniem ;)

Napisano

Tak więc skoro uzyskałeś wszystko co sobie zaplanowałeś to jak najbardziej gratuluję.

Dobrze jest osiągać w życiu to co się chce I mieć swój własny gust.

No i oczywiście powodzenia w szukaniu pracy w irlandii.

Pozdrawiam.

Napisano

Dla Inwestora - wystarczy , jak na forum 3d - to jeszcze trochę roboty przed Tobą . Refleksy w szybach do poprawy no jaklość roślin ...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności