Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Oczywiście tak jak w tytule. Chodzi mi o to jak wymodelować i realistycznie zanimować pajęczynę wystrzeloną z ręki spider-mana. Oczywiście animacja może być zrobiona za pomocą reaktora nawet tak chyba będzie realityczniej wyglądać.

 

Z góry THX za wszelkiego rodzaju wskazówki

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym widział particles..

Możesz zacząć od superspraya jeśli idzie o maxa.

Albo Parray i przypisać do spline.

Napisano

Sproboj Particle Flow, nie dosc ze mnostwo mozliwosci to jeszcze fajna zabawa :) Modelowanie rozwijajacej sie pajeczyny to bylby koszmar w porownaniu do czasteczek. Lepszego rozwiazania chyba nie ma.

 

allanmckay.com - guru czasteczkowy :)

Napisano
  • Autor

hmmm..... całkiem niezły pomysł z tymi cząsteczkami! a macie jakiś pomysł z wymodelowaniem ładnej pajęczyn??? bo nie chcę mieć jakiegoś prostego druta :)

Napisano

Ja bym na plane nalozyl ladna teksturke z kanalem przezroczytosci, i potraktowal to paroma rzeczami z rectora.

Napisano
  • Autor

hmmmmm........ dlaczego na plane??? ja bym już chyba prędzej z cylinder to zrobił!!! Chyba, że masz coś innego na myśli. A przy okazji powiedz o jakimi reaktorami byś to zrobił

Napisano

Nie pamietam jak to spider man strzelał tą pajęczyną więc ciezko mi coś wymyslac. :P Pytanie o reactor to raczej nie do mnie bo nie poznalem dokladniej wszystkich jego funkcji.

 

Pisząc o Plane chodziło mi o płaski obiekt. Kształt nie ma znaczenia bo wizualnie i tak uzyskasz to co na teksturze, która to z kolei i tak jest kwadratowa. Chociaż chyba dla reactora kształt ma znaczenie. Inaczej w symulacji będzie się zachowywał kwadrat a inaczej koło.

 

Moze z plana zrobić clotha, do środkowej czesci dodac jakis punkt pod który podczepi sie pod siłe która pociągnie całosc.

Napisano

Jest całkiem przyjemny plugin do robienia sieci pajęczyn - "Spider". Klikasz na rogach i generuje w miarę ładną pajęczynę.

Można go pobrać z tej stronki:

link

Napisano

Jeśli chodzi o animowanie tego rodzaju sieci, to nawet nie próbowałem, więc nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć, chociaż prawdopodobnie da się to zrobić.

A jeśli chodzi o używanie - po wklepaniu pluginu pojawia się w panelu z gotowymi bryłami. Klikasz na "Spider" (tam chyba jeszcze coś pisze, ale nie pamiętam), następnie na viewporcie klikasz na miejsca, w których sieć ma się trzymać ścian. Potem wystarczy nałożyć materiał (wire) i F10

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.