Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Oczywiście tak jak w tytule. Chodzi mi o to jak wymodelować i realistycznie zanimować pajęczynę wystrzeloną z ręki spider-mana. Oczywiście animacja może być zrobiona za pomocą reaktora nawet tak chyba będzie realityczniej wyglądać.

 

Z góry THX za wszelkiego rodzaju wskazówki

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym widział particles..

Możesz zacząć od superspraya jeśli idzie o maxa.

Albo Parray i przypisać do spline.

Napisano

Sproboj Particle Flow, nie dosc ze mnostwo mozliwosci to jeszcze fajna zabawa :) Modelowanie rozwijajacej sie pajeczyny to bylby koszmar w porownaniu do czasteczek. Lepszego rozwiazania chyba nie ma.

 

allanmckay.com - guru czasteczkowy :)

Napisano
  • Autor

hmmm..... całkiem niezły pomysł z tymi cząsteczkami! a macie jakiś pomysł z wymodelowaniem ładnej pajęczyn??? bo nie chcę mieć jakiegoś prostego druta :)

Napisano

Ja bym na plane nalozyl ladna teksturke z kanalem przezroczytosci, i potraktowal to paroma rzeczami z rectora.

Napisano
  • Autor

hmmmmm........ dlaczego na plane??? ja bym już chyba prędzej z cylinder to zrobił!!! Chyba, że masz coś innego na myśli. A przy okazji powiedz o jakimi reaktorami byś to zrobił

Napisano

Nie pamietam jak to spider man strzelał tą pajęczyną więc ciezko mi coś wymyslac. :P Pytanie o reactor to raczej nie do mnie bo nie poznalem dokladniej wszystkich jego funkcji.

 

Pisząc o Plane chodziło mi o płaski obiekt. Kształt nie ma znaczenia bo wizualnie i tak uzyskasz to co na teksturze, która to z kolei i tak jest kwadratowa. Chociaż chyba dla reactora kształt ma znaczenie. Inaczej w symulacji będzie się zachowywał kwadrat a inaczej koło.

 

Moze z plana zrobić clotha, do środkowej czesci dodac jakis punkt pod który podczepi sie pod siłe która pociągnie całosc.

Napisano

Jest całkiem przyjemny plugin do robienia sieci pajęczyn - "Spider". Klikasz na rogach i generuje w miarę ładną pajęczynę.

Można go pobrać z tej stronki:

link

Napisano

Jeśli chodzi o animowanie tego rodzaju sieci, to nawet nie próbowałem, więc nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć, chociaż prawdopodobnie da się to zrobić.

A jeśli chodzi o używanie - po wklepaniu pluginu pojawia się w panelu z gotowymi bryłami. Klikasz na "Spider" (tam chyba jeszcze coś pisze, ale nie pamiętam), następnie na viewporcie klikasz na miejsca, w których sieć ma się trzymać ścian. Potem wystarczy nałożyć materiał (wire) i F10

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności