Skocz do zawartości

Pajęczyna spider-man'a


davidbella12345

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sproboj Particle Flow, nie dosc ze mnostwo mozliwosci to jeszcze fajna zabawa :) Modelowanie rozwijajacej sie pajeczyny to bylby koszmar w porownaniu do czasteczek. Lepszego rozwiazania chyba nie ma.

 

allanmckay.com - guru czasteczkowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam jak to spider man strzelał tą pajęczyną więc ciezko mi coś wymyslac. :P Pytanie o reactor to raczej nie do mnie bo nie poznalem dokladniej wszystkich jego funkcji.

 

Pisząc o Plane chodziło mi o płaski obiekt. Kształt nie ma znaczenia bo wizualnie i tak uzyskasz to co na teksturze, która to z kolei i tak jest kwadratowa. Chociaż chyba dla reactora kształt ma znaczenie. Inaczej w symulacji będzie się zachowywał kwadrat a inaczej koło.

 

Moze z plana zrobić clotha, do środkowej czesci dodac jakis punkt pod który podczepi sie pod siłe która pociągnie całosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o animowanie tego rodzaju sieci, to nawet nie próbowałem, więc nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć, chociaż prawdopodobnie da się to zrobić.

A jeśli chodzi o używanie - po wklepaniu pluginu pojawia się w panelu z gotowymi bryłami. Klikasz na "Spider" (tam chyba jeszcze coś pisze, ale nie pamiętam), następnie na viewporcie klikasz na miejsca, w których sieć ma się trzymać ścian. Potem wystarczy nałożyć materiał (wire) i F10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności