Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

bo directx shader działa tylko w viewporcie :) Użyj zwykłego materiału, wrzuć w slot bum mapę "normalbump" i tam załaduj normalkę.

  • Confused 1
Napisano

Niby ten sposób działa ale nie widzę dużej różnicy pomiędzy zwykłą bump mapą a normalbumpem. Może nie umiem dobrze dobrać ustawień? Czy tak po prostu jest?

Napisano

Roznice widac w zaleznosci od modelu na ktory nakladasz normal mape... bump jest bardziej przydatny do plaskich powierzchni, bo spojrz ze nie daje on ci zadnych wypuklosci na krawedziach obiektu... natomiast normal mapa nadaje sie bardzo do postaci, organiki no i bardziej skomplikowanych obiektow nizli sciana... przejrzyj sobie dzial Game Art... znajdziesz tam sporo przykladow, jak i tematow o normalkach ;)

Pozdro

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności