Napisano 3 Maj 200816 l Witam. W materiale vraymtl w polu opacity mam wlozona texture ktora jest animowana.Tzn obiekt pojawia sie w kolejnych fazach. Wszystko dziala prawie dobrze jednakze na obiekcie w miejscu ktore jeszcze nie powinno sie pojawic, robia sie odblaski. Ktos spotkal sie z czyms takim? Jak temu zapobiec?
Napisano 3 Maj 200816 l Zamaskować odbicia przy pomocy mapy przezroczystości - na przyklad przy pomocy vrayCompMap
Napisano 3 Maj 200816 l Autor Dzieki za szybka odpowiedz. Jesli dobrze zrozumialem. Dalem w reflection mape mix - tam w alpha identyczna mape jak w przezroczystosci, a w color A - kolor z jaka intensywnoscia maja byc odbicia. Niestety nie poprawilo to obrazka, nadal sa jakies smieci.
Napisano 3 Maj 200816 l Autor Z poprzednim obiektem sobie poradzilem, okazalo sie ze byla znieksztalcona uvka przez co scianki nie byly w odpowiednim miejscu na mapie. Jednakze wyskoczyl nowy problem. Ta sama textura ktora uzywalem w 2 innych obiektach dziala poprawnie. Natomiast w tym konkretnym obiekcie w momencie gdzie powinien byc 100% przezroczysty - on jest czarny... Czyli zamiast go "chowac" to maluje go na czarno...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto