zumberek Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Witam. W materiale vraymtl w polu opacity mam wlozona texture ktora jest animowana.Tzn obiekt pojawia sie w kolejnych fazach. Wszystko dziala prawie dobrze jednakze na obiekcie w miejscu ktore jeszcze nie powinno sie pojawic, robia sie odblaski. Ktos spotkal sie z czyms takim? Jak temu zapobiec?
Hynol Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Zamaskować odbicia przy pomocy mapy przezroczystości - na przyklad przy pomocy vrayCompMap
zumberek Napisano 3 Maj 2008 Autor Napisano 3 Maj 2008 Dzieki za szybka odpowiedz. Jesli dobrze zrozumialem. Dalem w reflection mape mix - tam w alpha identyczna mape jak w przezroczystosci, a w color A - kolor z jaka intensywnoscia maja byc odbicia. Niestety nie poprawilo to obrazka, nadal sa jakies smieci.
Hynol Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Jakbyś pokazał rendering jakiś, może byłoby latwiej znaleźć odpowiedź...
zumberek Napisano 3 Maj 2008 Autor Napisano 3 Maj 2008 Z poprzednim obiektem sobie poradzilem, okazalo sie ze byla znieksztalcona uvka przez co scianki nie byly w odpowiednim miejscu na mapie. Jednakze wyskoczyl nowy problem. Ta sama textura ktora uzywalem w 2 innych obiektach dziala poprawnie. Natomiast w tym konkretnym obiekcie w momencie gdzie powinien byc 100% przezroczysty - on jest czarny... Czyli zamiast go "chowac" to maluje go na czarno...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się