Skocz do zawartości

mapa opacity w vraymtl


zumberek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

W materiale vraymtl w polu opacity mam wlozona texture ktora jest animowana.Tzn obiekt pojawia sie w kolejnych fazach. Wszystko dziala prawie dobrze jednakze na obiekcie w miejscu ktore jeszcze nie powinno sie pojawic, robia sie odblaski. Ktos spotkal sie z czyms takim? Jak temu zapobiec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dzieki za szybka odpowiedz. Jesli dobrze zrozumialem. Dalem w reflection mape mix - tam w alpha identyczna mape jak w przezroczystosci, a w color A - kolor z jaka intensywnoscia maja byc odbicia. Niestety nie poprawilo to obrazka, nadal sa jakies smieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z poprzednim obiektem sobie poradzilem, okazalo sie ze byla znieksztalcona uvka przez co scianki nie byly w odpowiednim miejscu na mapie. Jednakze wyskoczyl nowy problem. Ta sama textura ktora uzywalem w 2 innych obiektach dziala poprawnie. Natomiast w tym konkretnym obiekcie w momencie gdzie powinien byc 100% przezroczysty - on jest czarny... Czyli zamiast go "chowac" to maluje go na czarno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności