Hawk111 Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Może ktoś wyjaśnić mi tą funkcję/dać tutka po polsku najlepiej jak tego używać. Dokładnie to chce tylko mapę diffuse zrenderować tylko tak żeby wszystkie kawałki były tak samo oświetlone. Czy jak dodam taką mapę do exportu to będzie wyglądało jak należy. Ew. dajcie inny sposób żeby po exporcie w 3ds objekt wyglądał jak w maxie z materiałem multi sub i nie dzielił się na kawałki.
mkeruj Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Po polsku nima niestety, ale może coś Ci to da: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_baking_part1.htm Jak zapytasz w dziale rendering, to tam mądrzejsze głowy siedzą. Pomokem?
-hpx- Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=550939 Polecam ten wątek mi bardzo pomogło.
Hawk111 Napisano 4 Maj 2008 Autor Napisano 4 Maj 2008 No tak self ilumination. Zapomniałem o tym. Mam jeszcze pytanie co zrobić żeby po eksporcie w 3ds ta texturka pasowała i dobrze się układała na objekcie? Zrobiłem te ściany na czarnym tle i nie wiem co z tym dalej zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się