Skocz do zawartości

Zapisanie materiału jako jpg


-hpx-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Rozwinę wypowiedź Bruneq'a

 

- Self Illumination materiału na 100%

- Nakładasz materiał na plane'a

- Nakładasz modyfikator UVW map na planar, przestawaisz Mapping Channel na 1 i dopasowujesz wielkość gizma na taką, jakiego masz plane'a

- Render => Render to texture lub klawisz "0"

- Gdzieś tam jest opcja Use existing mapping i wybierasz kanał 1 (ten co w modyfikatorze)

- Klikasz przycisk [ add ] i dodajesz do listy mapę Diffuse

- Ustawiasz rozdziałkę i

- Render!

- Potem tylko zapisujesz mapkę do wybranego formatu z maxowego bufora (okienko z renderem) lub w lokacji, w której podałeś wyjściowy plik.

 

Pisałem z pamięci, więc nazwy mogą się delikatnie różnić, ale sens jest zachowany i na pewno znajdziesz, to co ci potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności