-hpx- Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 Mam taki problem ... Zrobiłem sobie blend 2 materiałów i chciałbym go wyrenderować jako jpg jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 Zależy generalnie od oprogramowania... Nie lepiej, szybciej, łatwiej zrobić to w np. Photoshopie niż paprać się w maxach/mayach i innych behemotach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-hpx- Napisano 9 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2007 heh w sumie racja ja robie w maxie akurat wlasciwie to racja ze lepiej w photoshopie. Ale jak ma ktoś jakiś pomysł na to zeby z maxa to zrobic to tez nie bedzie źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 a redner to texture nie dziala ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 Rozwinę wypowiedź Bruneq'a - Self Illumination materiału na 100% - Nakładasz materiał na plane'a - Nakładasz modyfikator UVW map na planar, przestawaisz Mapping Channel na 1 i dopasowujesz wielkość gizma na taką, jakiego masz plane'a - Render => Render to texture lub klawisz "0" - Gdzieś tam jest opcja Use existing mapping i wybierasz kanał 1 (ten co w modyfikatorze) - Klikasz przycisk [ add ] i dodajesz do listy mapę Diffuse - Ustawiasz rozdziałkę i - Render! - Potem tylko zapisujesz mapkę do wybranego formatu z maxowego bufora (okienko z renderem) lub w lokacji, w której podałeś wyjściowy plik. Pisałem z pamięci, więc nazwy mogą się delikatnie różnić, ale sens jest zachowany i na pewno znajdziesz, to co ci potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-hpx- Napisano 9 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2007 dzięki wielkie działa wszystko :) nie wiedziałem jak używać dokładnie render to texture stąd ten problem dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się