Jump to content

Render to texture


Hawk111

Recommended Posts

Może ktoś wyjaśnić mi tą funkcję/dać tutka po polsku najlepiej jak tego używać.

Dokładnie to chce tylko mapę diffuse zrenderować tylko tak żeby wszystkie kawałki były tak samo oświetlone. Czy jak dodam taką mapę do exportu to będzie wyglądało jak należy. Ew. dajcie inny sposób żeby po exporcie w 3ds objekt wyglądał jak w maxie z materiałem multi sub i nie dzielił się na kawałki.

Link to comment
Share on other sites

No tak self ilumination. Zapomniałem o tym.

Mam jeszcze pytanie co zrobić żeby po eksporcie w 3ds ta texturka pasowała i dobrze się układała na objekcie? Zrobiłem te ściany na czarnym tle i nie wiem co z tym dalej zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy