Hawk111 Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Może ktoś wyjaśnić mi tą funkcję/dać tutka po polsku najlepiej jak tego używać. Dokładnie to chce tylko mapę diffuse zrenderować tylko tak żeby wszystkie kawałki były tak samo oświetlone. Czy jak dodam taką mapę do exportu to będzie wyglądało jak należy. Ew. dajcie inny sposób żeby po exporcie w 3ds objekt wyglądał jak w maxie z materiałem multi sub i nie dzielił się na kawałki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Po polsku nima niestety, ale może coś Ci to da: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_baking_part1.htm Jak zapytasz w dziale rendering, to tam mądrzejsze głowy siedzą. Pomokem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-hpx- Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=550939 Polecam ten wątek mi bardzo pomogło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawk111 Posted May 4, 2008 Author Share Posted May 4, 2008 No tak self ilumination. Zapomniałem o tym. Mam jeszcze pytanie co zrobić żeby po eksporcie w 3ds ta texturka pasowała i dobrze się układała na objekcie? Zrobiłem te ściany na czarnym tle i nie wiem co z tym dalej zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now