Napisano 4 Maj 200817 l Może ktoś wyjaśnić mi tą funkcję/dać tutka po polsku najlepiej jak tego używać. Dokładnie to chce tylko mapę diffuse zrenderować tylko tak żeby wszystkie kawałki były tak samo oświetlone. Czy jak dodam taką mapę do exportu to będzie wyglądało jak należy. Ew. dajcie inny sposób żeby po exporcie w 3ds objekt wyglądał jak w maxie z materiałem multi sub i nie dzielił się na kawałki.
Napisano 4 Maj 200817 l Po polsku nima niestety, ale może coś Ci to da: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_baking_part1.htm Jak zapytasz w dziale rendering, to tam mądrzejsze głowy siedzą. Pomokem?
Napisano 4 Maj 200817 l http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=550939 Polecam ten wątek mi bardzo pomogło.
Napisano 4 Maj 200817 l Autor No tak self ilumination. Zapomniałem o tym. Mam jeszcze pytanie co zrobić żeby po eksporcie w 3ds ta texturka pasowała i dobrze się układała na objekcie? Zrobiłem te ściany na czarnym tle i nie wiem co z tym dalej zrobić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto