Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Może ktoś wyjaśnić mi tą funkcję/dać tutka po polsku najlepiej jak tego używać.

Dokładnie to chce tylko mapę diffuse zrenderować tylko tak żeby wszystkie kawałki były tak samo oświetlone. Czy jak dodam taką mapę do exportu to będzie wyglądało jak należy. Ew. dajcie inny sposób żeby po exporcie w 3ds objekt wyglądał jak w maxie z materiałem multi sub i nie dzielił się na kawałki.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 934
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No tak self ilumination. Zapomniałem o tym.

Mam jeszcze pytanie co zrobić żeby po eksporcie w 3ds ta texturka pasowała i dobrze się układała na objekcie? Zrobiłem te ściany na czarnym tle i nie wiem co z tym dalej zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności