Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zrobilem chyba calkiem ladna tezture drewna i mam pewien problem. Gdy nakladam ja na powierzchnie wychodzi dwukolorowy melanz po renderze. Na \"klocku\" w edytorze textur wyglada calkiem ladnie.... Nie wiem dlaczego tak sie dzieje.

 

Nie moge niestety umiescic zdjecia wiec nie proscie. Prosze.

 

Pozdr.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Za slabe swiatlo? Swiatlo o jakims zabarwieniu?

Screeny moga duzo powiedziec o Twoim problemie.

Napisano
  • Autor

Kolo drzwi ustawilem pare omni wiec nie powinno byc problemow. Sprawdzilem swiatlo i jest biale. Poza tym po usunieciu wszystkich swiatel powinno byc standardowe oswietlajace wszystko i efekt jest taki sam.

 

Mam wrazenie ze textura cala jest za bardzo rozciagnieta, bo texturuje same drzwi, ktore sa czescia domu. Czy jest mozliwosc \"skurczenia\" textury?

Napisano
  • Autor

Jak sie ustawia map coordinates, bo ten problem moze tez z tego wynikac.... Dopiero zaczynam wiec mam problemy z niektorymi rzeczami. Przejrzalem pare tutoriali o texturowaniu, ale w zadnym nie znalazlem jasnej odpowiedzi....

Napisano

Tak, parametrem Tile w Mat Editorze, lub modyfikatorze UVW Map.

Wpisz w Helpie haslo \"tile\", jakbys mial problemy ze znalezieniem.

Napisano

Hmm... skoro zaczynasz, to proponuje przerobic odpowiednie tutoriale dolaczone do Maxa. Sa naprawde swietne, a umiejetnosci o ktorych mowimy to podstawa!

Napisano
  • Autor

Dzieki czytam znowu instrukcje, jak mi sie nie uda to jeszcze napisze.

 

Dzieki :)

Napisano
  • Autor

Znowu mam jednak problem. Przy renderowaniu nie pojawia mi sie juz brak map coordinates, bo ustawilem w material editorze face map. Przyporzadkowalem scianom drzwi texture drewna i niestety nic sie nie zmienilo. Dalej jest rozmazana ta textura.

Napisano

Ja bym przypisał modyfikator UVW Map i poprubował z wielkością gizma (boxem).

Napisano
  • Autor

W koncu doszedlem do tego co jest zle: otoz byla za duza grain thikness w mapie drewna.... Zmniejszylem z 20 na 0,2 i wyszlo calkiem ladne drewno :) ale i tak dzieki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.