Ludwik Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Zrobilem chyba calkiem ladna tezture drewna i mam pewien problem. Gdy nakladam ja na powierzchnie wychodzi dwukolorowy melanz po renderze. Na \"klocku\" w edytorze textur wyglada calkiem ladnie.... Nie wiem dlaczego tak sie dzieje. Nie moge niestety umiescic zdjecia wiec nie proscie. Prosze. Pozdr.
dr Ug Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Za slabe swiatlo? Swiatlo o jakims zabarwieniu? Screeny moga duzo powiedziec o Twoim problemie.
Ludwik Napisano 29 Styczeń 2004 Autor Napisano 29 Styczeń 2004 Kolo drzwi ustawilem pare omni wiec nie powinno byc problemow. Sprawdzilem swiatlo i jest biale. Poza tym po usunieciu wszystkich swiatel powinno byc standardowe oswietlajace wszystko i efekt jest taki sam. Mam wrazenie ze textura cala jest za bardzo rozciagnieta, bo texturuje same drzwi, ktore sa czescia domu. Czy jest mozliwosc \"skurczenia\" textury?
Ludwik Napisano 29 Styczeń 2004 Autor Napisano 29 Styczeń 2004 Jak sie ustawia map coordinates, bo ten problem moze tez z tego wynikac.... Dopiero zaczynam wiec mam problemy z niektorymi rzeczami. Przejrzalem pare tutoriali o texturowaniu, ale w zadnym nie znalazlem jasnej odpowiedzi....
dr Ug Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Tak, parametrem Tile w Mat Editorze, lub modyfikatorze UVW Map. Wpisz w Helpie haslo \"tile\", jakbys mial problemy ze znalezieniem.
dr Ug Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Hmm... skoro zaczynasz, to proponuje przerobic odpowiednie tutoriale dolaczone do Maxa. Sa naprawde swietne, a umiejetnosci o ktorych mowimy to podstawa!
Ludwik Napisano 29 Styczeń 2004 Autor Napisano 29 Styczeń 2004 Dzieki czytam znowu instrukcje, jak mi sie nie uda to jeszcze napisze. Dzieki :)
Ludwik Napisano 30 Styczeń 2004 Autor Napisano 30 Styczeń 2004 Znowu mam jednak problem. Przy renderowaniu nie pojawia mi sie juz brak map coordinates, bo ustawilem w material editorze face map. Przyporzadkowalem scianom drzwi texture drewna i niestety nic sie nie zmienilo. Dalej jest rozmazana ta textura.
Ludwik Napisano 30 Styczeń 2004 Autor Napisano 30 Styczeń 2004 Tutaj prosze dwa obrazki. Jeden to render drzwi, o ktorych mowie, a drugi to jest wyglad materialu, ktory na nie nakladam. http://ludwikprace.webpark.pl/index.html
Ludwik Napisano 30 Styczeń 2004 Autor Napisano 30 Styczeń 2004 Prosze, czy moglby ktos mi pomoc w miare szybko??
kindlar Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 Ja bym przypisał modyfikator UVW Map i poprubował z wielkością gizma (boxem).
Ludwik Napisano 31 Styczeń 2004 Autor Napisano 31 Styczeń 2004 W koncu doszedlem do tego co jest zle: otoz byla za duza grain thikness w mapie drewna.... Zmniejszylem z 20 na 0,2 i wyszlo calkiem ladne drewno :) ale i tak dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się