Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobilem chyba calkiem ladna tezture drewna i mam pewien problem. Gdy nakladam ja na powierzchnie wychodzi dwukolorowy melanz po renderze. Na \"klocku\" w edytorze textur wyglada calkiem ladnie.... Nie wiem dlaczego tak sie dzieje.

 

Nie moge niestety umiescic zdjecia wiec nie proscie. Prosze.

 

Pozdr.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kolo drzwi ustawilem pare omni wiec nie powinno byc problemow. Sprawdzilem swiatlo i jest biale. Poza tym po usunieciu wszystkich swiatel powinno byc standardowe oswietlajace wszystko i efekt jest taki sam.

 

Mam wrazenie ze textura cala jest za bardzo rozciagnieta, bo texturuje same drzwi, ktore sa czescia domu. Czy jest mozliwosc \"skurczenia\" textury?

Napisano

Jak sie ustawia map coordinates, bo ten problem moze tez z tego wynikac.... Dopiero zaczynam wiec mam problemy z niektorymi rzeczami. Przejrzalem pare tutoriali o texturowaniu, ale w zadnym nie znalazlem jasnej odpowiedzi....

Napisano

Hmm... skoro zaczynasz, to proponuje przerobic odpowiednie tutoriale dolaczone do Maxa. Sa naprawde swietne, a umiejetnosci o ktorych mowimy to podstawa!

Napisano

Znowu mam jednak problem. Przy renderowaniu nie pojawia mi sie juz brak map coordinates, bo ustawilem w material editorze face map. Przyporzadkowalem scianom drzwi texture drewna i niestety nic sie nie zmienilo. Dalej jest rozmazana ta textura.

Napisano

W koncu doszedlem do tego co jest zle: otoz byla za duza grain thikness w mapie drewna.... Zmniejszylem z 20 na 0,2 i wyszlo calkiem ladne drewno :) ale i tak dzieki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności