Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zastanawiam się, czy potrzebne jest programowanie w jakimś języku graficznym do stworzenia czegoś takiego:

Miasto 3d, po którym uzytkownik może się poruszać i nic więcej, zadnej animacji same modele. Czekam na jakieś pomysły jak takie coś można by było zrobić?

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Napisz mi jeszcze, jakie wyjściowe pliki tworzy ten programik i czy bedą one dostępne dla zwykłego użytkownika. Z góry dziękuję za kolejne programy. Widze że ten Cult podobny troche do quest 3d.

Napisano

bapi23 - Nie pamiętam jakie tworzy, wiem że jak zbudujesz model to możesz go tam wsadzić eksportując z 3ds'a.

 

mirach - no cóż... przemilczmy to.

Napisano
  • Autor

Właśnie o to mi chodziło, dlatego odpada;/(jenda przglądarka i dziwne rozszerzenie pliku)

Napisano

Hm, ok, poprawie sam siebie. Pod downloadami maja firefoxa pod "older viewers" (przemilczmy to :) ) i tam jest plugin do FF 1.

 

bapi: niestety wiekszosc takich rozwiazan wymaga sciagania wlasnego plugina zeby to odpalic. Jednym z bardziej uniwersalnych rozwiazan jest VRLM. Mozna tam cos nawet lekko obskryptowac (typu przyciski, otwieranie drzwi itp) i exportowac prosto z Maxa. Pare miesiecy temu probowalem i nawet cos z tego da sie zrobic, tylko mase bakowania textur itp zeby to jakos wygladalo.

Napisano
  • Autor

Jednak quest to zły pomysł, byłyby problemy z licencją, która trochę kosztuje (nawet studencka jest droga). Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł. Proszę też o tutki do tego cult3d, a moze ktos ma jakies, z góry dziękuję!

 

ps. A może ktoś wyjaśniłby mi jak do tego culta wpechnąć cały plan miasta i zrobić tak, aby można było się po nim poruszać strzałkami?

Napisano

Hej a czytałeś zasady nazywania wątków w takich działach jak ten? ;)

 

No ja Cię proszę, napisz coś w jednym zdaniu o treści wątku a nie "Coś takiego?" :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności