Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czytałem ostatnio trochę tutaj po watkach, znalazłem nawet sposób jak przenieść animacje kości na morpha ale nic niestety na temat jak przenieść animacje wynikającą z IK na kości, by moc spokojnie usunąć wszelakie IK, Dummies itd przed eksportem. Generalnie wiąże się to z tym ze przy eksporcie np do .x IK Solversy zapisywane są jako dodatkowe kości, a wiadomo im mniej tym lepiej. Próbowałem w klatkach kluczowych robić SET KEY dla całego szkieletu ale nic to nie pomogło...

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 852
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiem, o tym co znam, bo jaki soft pytasz to tylko sam wiesz. (SET KEY wskazuje na maxa).

W maxie to jest Collapse transform pod zakładką motion.

W maya to Bake Simulation w menu Edit -> Keys.

W motionbuilder Plot z Animation menu.

W każdym robi to samo, ale jest kompletnie inaczej ustawiane. :)

Kości od IK nawet w grach sie przydają.

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie, rzeczywiście z tego wszystkiego zapomniałem napisać o jaki soft mi chodzi :), jednakże to co napisałeś okazało się w stu procentach trafne :) colapse załatwiło sprawę. Potrzebowałem tego bardzo ponieważ bez usuwania pomocników wychodziło >90 kości a tu już pojawiały się problemy z shaderem który potem miał to animować ^^'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności