Napisano 10 Maj 200816 l Czytałem ostatnio trochę tutaj po watkach, znalazłem nawet sposób jak przenieść animacje kości na morpha ale nic niestety na temat jak przenieść animacje wynikającą z IK na kości, by moc spokojnie usunąć wszelakie IK, Dummies itd przed eksportem. Generalnie wiąże się to z tym ze przy eksporcie np do .x IK Solversy zapisywane są jako dodatkowe kości, a wiadomo im mniej tym lepiej. Próbowałem w klatkach kluczowych robić SET KEY dla całego szkieletu ale nic to nie pomogło...
Napisano 11 Maj 200816 l Powiem, o tym co znam, bo jaki soft pytasz to tylko sam wiesz. (SET KEY wskazuje na maxa). W maxie to jest Collapse transform pod zakładką motion. W maya to Bake Simulation w menu Edit -> Keys. W motionbuilder Plot z Animation menu. W każdym robi to samo, ale jest kompletnie inaczej ustawiane. :) Kości od IK nawet w grach sie przydają.
Napisano 11 Maj 200816 l Autor Dzięki wielkie, rzeczywiście z tego wszystkiego zapomniałem napisać o jaki soft mi chodzi :), jednakże to co napisałeś okazało się w stu procentach trafne :) colapse załatwiło sprawę. Potrzebowałem tego bardzo ponieważ bez usuwania pomocników wychodziło >90 kości a tu już pojawiały się problemy z shaderem który potem miał to animować ^^'
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto