Konras Napisano 10 Maj 2008 Share Napisano 10 Maj 2008 Czytałem ostatnio trochę tutaj po watkach, znalazłem nawet sposób jak przenieść animacje kości na morpha ale nic niestety na temat jak przenieść animacje wynikającą z IK na kości, by moc spokojnie usunąć wszelakie IK, Dummies itd przed eksportem. Generalnie wiąże się to z tym ze przy eksporcie np do .x IK Solversy zapisywane są jako dodatkowe kości, a wiadomo im mniej tym lepiej. Próbowałem w klatkach kluczowych robić SET KEY dla całego szkieletu ale nic to nie pomogło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hrydek Napisano 11 Maj 2008 Share Napisano 11 Maj 2008 Powiem, o tym co znam, bo jaki soft pytasz to tylko sam wiesz. (SET KEY wskazuje na maxa). W maxie to jest Collapse transform pod zakładką motion. W maya to Bake Simulation w menu Edit -> Keys. W motionbuilder Plot z Animation menu. W każdym robi to samo, ale jest kompletnie inaczej ustawiane. :) Kości od IK nawet w grach sie przydają. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 11 Maj 2008 Autor Share Napisano 11 Maj 2008 Dzięki wielkie, rzeczywiście z tego wszystkiego zapomniałem napisać o jaki soft mi chodzi :), jednakże to co napisałeś okazało się w stu procentach trafne :) colapse załatwiło sprawę. Potrzebowałem tego bardzo ponieważ bez usuwania pomocników wychodziło >90 kości a tu już pojawiały się problemy z shaderem który potem miał to animować ^^' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się