Konras Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Czytałem ostatnio trochę tutaj po watkach, znalazłem nawet sposób jak przenieść animacje kości na morpha ale nic niestety na temat jak przenieść animacje wynikającą z IK na kości, by moc spokojnie usunąć wszelakie IK, Dummies itd przed eksportem. Generalnie wiąże się to z tym ze przy eksporcie np do .x IK Solversy zapisywane są jako dodatkowe kości, a wiadomo im mniej tym lepiej. Próbowałem w klatkach kluczowych robić SET KEY dla całego szkieletu ale nic to nie pomogło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrydek Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Powiem, o tym co znam, bo jaki soft pytasz to tylko sam wiesz. (SET KEY wskazuje na maxa). W maxie to jest Collapse transform pod zakładką motion. W maya to Bake Simulation w menu Edit -> Keys. W motionbuilder Plot z Animation menu. W każdym robi to samo, ale jest kompletnie inaczej ustawiane. :) Kości od IK nawet w grach sie przydają. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konras Posted May 11, 2008 Author Share Posted May 11, 2008 Dzięki wielkie, rzeczywiście z tego wszystkiego zapomniałem napisać o jaki soft mi chodzi :), jednakże to co napisałeś okazało się w stu procentach trafne :) colapse załatwiło sprawę. Potrzebowałem tego bardzo ponieważ bez usuwania pomocników wychodziło >90 kości a tu już pojawiały się problemy z shaderem który potem miał to animować ^^' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now