gientekwl Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 rozświetlam scenę [interior] światłami fotometrycznymi+FG By scena była dobrze rozświetlona podbijam diffuse bounce do 4. Niestety, ściany białe zbaarwiają od brązowej podłogi. Wiem to sprawa color bleed, ale czy da się nim manipulować nie obniżając wartości diffuce bounce ? Of kors scena przeskalowana.
patry Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 No problemo :) Zrobiłem na szybko prostą scenkę z jednym światłem free area, czerwoną podłogą i białymi ścianami Render Widać, że ściany się zawstydziły i zrobiły się różowe :P Więc do akcji wkracza RAYTYPE SWITCHER :D Ściany u mnie to mat. arch & design :) Do slotu color wsadzamy raytype switcher (jeśli go nie masz, to go odblokuj :)) i ustawiamy tak: Końcowy render 1
gientekwl Napisano 11 Maj 2008 Autor Napisano 11 Maj 2008 i kopareczka mi opadła... co to jest ten raytype switcher ? czy jest on dostępny tylko od wersji 3.5 ? pkt reputacji Ci się należy...
gientekwl Napisano 11 Maj 2008 Autor Napisano 11 Maj 2008 jak odblokować raytype switcher ? i ponawiam pytanie, czy jest to dostępne w wersji 3.5 mr ? Przejrzałem wszystkie pliki *.mi i ani widu ani słychu... :(
greg_jg Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 W pierwszym wpisie od góry masz wszystko opisane: http://jeffpatton.cgsociety.org/blog/archive/2008/1/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się