Skocz do zawartości

[model]Nie mogę go wygładzić :((


Rekomendowane odpowiedzi

Gość mawq
Napisano

Witam, siedziałem 6 godzin nad wygładzeniem tego modelu - niestety bez skutku. Meshsmooth dzieli polygony na mniejsze, ale nie wygładza ich na połączeniach. Czemu tak się dzieje? Zamieszczam ten beznadziejny przypadek w załączniku. Proszę o radę.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość mawq
Napisano

Zamieszczam plik w formacie 3ds, dla użytkowników starszej wersji...

Napisano

masz poodwracane co niektóre facy a wszystkie vertex są nie z weldowane, nie masz tam dużo modelu więc proponuje zacznij od nowa go robić i lepiej używaj Edible poly a nie mesh i unikaj trójkątów w obiekcie

Napisano

Ogólnie rzecz biorąc trójkąty są złe bo po nałożeniu jakichkolwiek modyfikatorów inteligentnie wygładzających obiekt i zagęszczających siatkę (MS, TS, Use Nurms Subdivision) wszystko się krzaczy.

Spróbuj to się przekonash.

 

 

PZDR

mkeruj

Napisano
Ogólnie rzecz biorąc trójkąty są złe bo po nałożeniu jakichkolwiek modyfikatorów inteligentnie wygładzających obiekt i zagęszczających siatkę (MS, TS, Use Nurms Subdivision) wszystko się krzaczy.

Spróbuj to się przekonash.

 

najbardziej inteligentna odpowiedz ostatniego sezonu ale coz zawsze +1 do postcountu

Napisano

Hm, nie wydaje mi się, żeby trójkąty w maxowym polymodelingu pod turbosmooth były powodem do zmartwień. Czasem powinno się ich uzyć, żeby uzyskać odpowiednie wygładzenie.

Co innego w przygotowywaniu basemesha pod zbrusha, wtedy trójkąty niemile widziale.

 

PS: nazwą wątku to pojechałeś pan, spadłem z krzesła:D

 

EDIT: piksar-> no właśnie o to mi chodziło tylko starałem się wyrozumiale.. i naucz się edytować posty !!!:p




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności