Gość mawq Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Witam, siedziałem 6 godzin nad wygładzeniem tego modelu - niestety bez skutku. Meshsmooth dzieli polygony na mniejsze, ale nie wygładza ich na połączeniach. Czemu tak się dzieje? Zamieszczam ten beznadziejny przypadek w załączniku. Proszę o radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość mawq Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Zamieszczam plik w formacie 3ds, dla użytkowników starszej wersji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 masz poodwracane co niektóre facy a wszystkie vertex są nie z weldowane, nie masz tam dużo modelu więc proponuje zacznij od nowa go robić i lepiej używaj Edible poly a nie mesh i unikaj trójkątów w obiekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GerL@nT Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Właśnie, zawsze się zastanawiałem czemu trójkąty są be:) Może ktoś to wytłumaczyć mi? Bo też nowy jestem xDDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Ogólnie rzecz biorąc trójkąty są złe bo po nałożeniu jakichkolwiek modyfikatorów inteligentnie wygładzających obiekt i zagęszczających siatkę (MS, TS, Use Nurms Subdivision) wszystko się krzaczy. Spróbuj to się przekonash. PZDR mkeruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GerL@nT Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Faktycznie, dzięki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Ogólnie rzecz biorąc trójkąty są złe bo po nałożeniu jakichkolwiek modyfikatorów inteligentnie wygładzających obiekt i zagęszczających siatkę (MS, TS, Use Nurms Subdivision) wszystko się krzaczy. Spróbuj to się przekonash. najbardziej inteligentna odpowiedz ostatniego sezonu ale coz zawsze +1 do postcountu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Hm, nie wydaje mi się, żeby trójkąty w maxowym polymodelingu pod turbosmooth były powodem do zmartwień. Czasem powinno się ich uzyć, żeby uzyskać odpowiednie wygładzenie. Co innego w przygotowywaniu basemesha pod zbrusha, wtedy trójkąty niemile widziale. PS: nazwą wątku to pojechałeś pan, spadłem z krzesła:D EDIT: piksar-> no właśnie o to mi chodziło tylko starałem się wyrozumiale.. i naucz się edytować posty !!!:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Hym Piksar Nie wiem jak to rozumieć. Mam nadzieję że miało to mieć pozytywny wydźwięk... PZDR mkeruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Obawiam się, że nie miało mieć... :) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Cóż muszę popracować nad rozumieniem zaawansowanej retoryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi