Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a ja mam 2 zastrzeżenia ;]

1. na ścianach i podłodze przydałby się jakiś większy disp+bump, teraz jest strasznie płasko jakoś

2. na kibelku z przodu się coś dziwnego pod klapą stało

 

poza tym jak zawsze trzyma poziom

Napisano

Zamczysko jak nic, ale co mi sie podoba a ci nie:

 

+

wanna, zlew, pomysł na klopa

 

-

uchwyt/reling na zlewie

 

Co do wykonania wizki to jest najsłabsza jaka widziałem w Twoim wykonaniu :(

Ale jest klimat.

 

Pozdro.

Napisano

Na Zamek mi to nie wygląda ;) raczej jak by "inwestor" nie miał kasy i glazurę i terakotę postanowił kupic w dalszej części inwestycji ;)

 

P.S. Widziałem leprze rendery w twoim wykonaniu ;)

Napisano

Jeśli zamek to napewno większy displace. No i coś texture na podłodze zmasakrowałeś :)

Tak to wszystko ładnie tylko ten kibelek jakby z innej bajki. W dodatku chyba się mu siatka sypie.

Pzdr :)

Napisano

Jedyne co mi się nie podoba to ta skopana siatka na muszli i blur podłogi. No, może jeszcze troszkę za ciemne (mam jasność monitora na na prawdę wysokiej wartości), ale poza tym to klasa.

Napisano

Witam wszystkich, jestem początkująca jeśli chodzi o maxa, ale moje małe doświadczenie budowlane podpowiada, że jeżeli to nie są płytki na posadzce to powinien być materiał przedstawiający beton jako strop wylewany lub płyty prefabrykowane betonowe :)

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor
...ale moje małe doświadczenie budowlane podpowiada, że jeżeli to nie są płytki na posadzce to powinien być materiał przedstawiający beton jako strop wylewany lub płyty prefabrykowane betonowe :)

 

? Powinien być ?

Moim zdaniem nie powinien.

Napisano

Oki zaskoczyłam, że to jest scena z zamczyska, no i kamienie to główny element budowlany powinien być, Sorki, może z następnym komentarzem lepiej trafię :) Niestety póki co nic w maxowym slangu nie napiszę - nie umiem :(

Napisano
  • Autor

Zwykły łupek na ścianach i posadzce. Poza tym - ten czarny kamień to marmur.

W hurtowniach różnie nazywają i ten i ten rodzaj kamienia, więc nie będę wprowadzał zamętu. Ogólnie - są dość popularne.

Mieszkanie na warszawskich Włochach...

To nie jest żaden slang, a bardziej branżowe nazewnictwo ułatwiające życie.

I na koniec...to dobrze, że nie piszesz nic o Max'ie, ponieważ to dział Architektura.

Napisano

twoje wiz to dzieła sztuki ! na dobrą sprawę operując dwiema barwami/odcieniami/materiałami tworzysz wspaniały klimat (co wydaje mi się mega wyczynem), subtelność oświetlenia .... Podziwiam, gratuluje i podpinam się pod pytanie jaśka co do światełek zarówno typu jak i technik użytych w samych wiz pozdrawiam

Napisano

"chłopcy renderowcy" wychwycili juz w poprzednich postach wszystkie błędy, a ja podpinam sie do pytania o oświetlenie - mozesz napisac jakich ies-ow uzywasz i jak długo liczy sie jeden obrazek na jakim sprzecie?

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor
... na dobrą sprawę operując dwiema barwami/odcieniami/materiałami tworzysz wspaniały klimat ...

 

Takie było założenie. Cieszy mnie to, że ktoś to zauważa.

Oświetlenie - to w zasadzie tylko IES'y. Chyba 6 sztuk. Ten sam plik, ale różne kolory światła + każdy inaczej nastawiony pod względem rzucanych cieni. To jeżeli chodzi o scenę.

W rzeczywistości używam dość standardowych tzw. downlight'ów różnych firm - od spotline'a - brilux'a po wever & ducre i np. belgijski kreon. Nikt nie zauważył, że nie ma oświelenia przy lustrze ? ;)

 

Sprzęt zakurzony, stary, wierny...2 (2x2,6 chyba ) rdzeniowy Pentium, z Quadro Fx 1500 i 4Gb ram.

Przy wychwyceniu kilku zauważalnych czynników w nastawach, na dzień dzisiejszy jeden obrazek leci ok. 3,5 - 4 h.

Ies. Poszukajcie go na stronie Erco. Jest tam naprawdę kilka dobrych plikow IES - poza tym można sprawdzić lub dostroić je w IES Generator pro.

Edytowane przez Pinero

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności