Napisano 17 Maj 200816 l Zaczynam kolejna prace, po skonczeniu pokoju, przechodze w inny klimat-klimat grozy:). Scenka ma przedstawiac opuszczony pokoj szpitalny, bedA♦ tam wszystkie podstawowe przedmioty jak w gabinecie lekarskim. Ma mi9ec specyficzny kimat, wszystko w odcienaich szarosci i pokryte kurzem lub rdza, powybiajne szyby itd. Mam nadzeje, że wyjdzie tak jak sobie to wyobrażam. Na razie umieszczam moje pierwsze modele: Edytowane 28 Czerwiec 200816 l przez cichysit
Napisano 18 Maj 200816 l no sporo to tu do komentowania nie ma..... może po za samym pomysłem który może być ciekawy :) P.S. Nie zapomni o suficie xD
Napisano 8 Czerwiec 200816 l Autor po dluzszej przerwie upek, na razie wstepny render, dodam jeszcze pare rzeczy, krzeseka, troche szkla, lozko i lampe i co mi do glowy przyjdzie, a wyglada to tak: P.S: jednego mi brakuje w tej pracy-klimatu i bede sie staral, zeby go stworzyc, ma ktos moze jekies rady, bylbym wdzieczny, szczegolnie mi chodzi o swiatlo zza okien, chcailbym zeby bylo takie lekko mgliste Edytowane 8 Czerwiec 200816 l przez cichysit
Napisano 8 Czerwiec 200816 l Calkiem calkiem swiatlo tylko jak by zmienic :) Ale pomysl fajny podoba mi sie
Napisano 8 Czerwiec 200816 l Spoko pracka. Zmieniłbym tylko teksturke sufitu i kafeli koło zlewu (bardziej pasowały by mi tam takie kwadratowe i ciut większe
Napisano 9 Czerwiec 200816 l Zza okien mógłbyś dać Volumetric light, trochę przyciemnić scenę i nasyfic gdzie się da ;). A moze nawet ściany troszkę jakąś starą zaschniętą krwią pomazać ? ( wiem, wiem, horror już robię, ale jakoś tak klimaciku by nabrało mrocznego ]:> ) Na ścianę za drzwiami dałbym inną, ale też obdrapaną teksturę, zwykle hol inaczej się maluje niż gabinety :) Drzwi trochę uszczerbić gdzieniegdzie, też by chyba było w dobrym-mrocznym tonie. Ogólnie to pracka ciekawa, choć jeszcze troszkę pusta. Pracuj dalej ! Czekam na dalsze rendery :) Pozdro.
Napisano 9 Czerwiec 200816 l No tekstura sciany fajna. Moim zdaniem dobrze by wygladalo jakby w rogu podlogi lub na podlodze jakies smieci lezaly:)
Napisano 9 Czerwiec 200816 l Ze swiatlem, to nie zgrywaja ci sie cienie. Przy tak lekkim kontrascie jaki masz, to cienie powinny byc mieciutkie, a nie takie zylety :)
Napisano 10 Czerwiec 200816 l Autor witam, troche zmienilem tekstury, dodalem volume light i nie ma tego ekektu, ktorego chce, moze mi ktos moc, zeby wyszly promienie sloneczne wpadajace do srodka
Napisano 10 Czerwiec 200816 l aby promienie wpadaly to jest vray sun jak dobrz mowie a jak uzyje directa badz vraylighta to nie beda wpadac promienie?:> Co do pracy te wyglada dosc dziwnie jezeli modele wydaja sie wygladac dosc spoko to materialy odstraszaja i to w negatywnym znaczeniu. Wiem ze chciales uzyskac ponure miejsce z brudem ale to nie wyszlo za realistycznie od taki chaos estetyczny. Gdyby ktos zapuscil to pomieszczenie to napewno by tak losow i dziwacznie by sie nie pobrudzilo i wychropowiatalo.
Napisano 10 Czerwiec 200816 l a mnie się podoba, jest ślicznie :o), moze nie idealnie ale plastycznie, nie wiem czy nie bardziej nawet lezy mi ta wersja 1, ogólnie od razu 1 skojazenie to gry z serii silent hill, wydaje mi sie ze ten specyficzny klimacik to głownie zasługa tego kontrastu , mozesz cos napisać wiecej jak go uzyskales?
Napisano 10 Czerwiec 200816 l stanowczo za duży bump tego dirta na suficie. Ja bym był za usunięciem słońca, tylko światło niebezpośrednie, albo przynajmniej je zmiękczyć. Volume light na takim ostrym chyba nie będzie wyglądało najlepiej. Pare razy z tego próbowałem korzystać, ale bezskutecznie. Ogólnie to klimacik jest... Dodaj jeszcze parę śmieci - strzykawki, tabletki, pudełka itp, kamerę VRayPhysical z DOFem, skup na tym stole, na którym będzie leżało martwe rozgrzebane ciało rodem z Penumbry (ew. przykryty bipet:p już z tego korzystałem, efekt nienajgorszy) I dopasuj nieco bardziej tekstury do siatki i obiektów tzn. zacieki z sufitów, ślady krwi itd.
Napisano 11 Czerwiec 200816 l vrayphysical jest mocno przereklamowany a wiekszosc chyba go uzzywa go z przyzwyczajenia badz wyczytal tutaj ze jest super
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Autor zmienione textury, powiedzcie co do poprawy, beda inne krzeslka i poprawie jeszcze szyby i swiatlo(nie moge z nim uporac:( )
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Praca trzyma swój klimat. -Ino popraw mapowanie na drzwiach, bo widać edgesy na rogach. -no i ten duży bomp/disp w narozach okien powoduje czarne dziury.
Napisano 20 Czerwiec 200816 l Autor ktos wie moze co trzeba zrobic, aby swiatlo nie bylo takie przepalone i zeby kraty rzucaly cien
Napisano 28 Czerwiec 200816 l Autor witam, po dluzszej przerwie, wrzucam moje proby, nadal nie moge uzyskac ladnego swiatla tak aby rzucal ladny cien, moze ktos mi pomoc.... w zasadzie, jesli poprawie swiatlo to jest koniec pracy, moze byc, podoba sie???
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto