ultek Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 potrzebuje zrobic teksturke metalu w Vray'u (3dstudio max) i zielonego pojecia nie mam jak to ugryzc. Jakby ktos mogl jakies podpowiedzi dac (moze tutek?), jak to ugryzc... Fotki o co mi dokladnie chodzi: http://www.handcellphone.com/wp-content/themes/green-marinee/phonepic/cell-phone-spec-pics/802/lg-shine-cell-phone-review-8.jpg http://www.liewcf.com/blog/wp-content/uploads/lg-shine.jpg (jak to tlo) Z gory dzieki za jakakolwiek pomoc ;)
naeq Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Możesz rozciągnąć mapę proceduralną "Noise", lecz lepszym sposobem będzie po prostu znalezienie takiej mapy bądź zrobienie podłużnej czarno białej mapy w PS. Przyda się tez dobry materiał metalu, musiał byś się poduczyć robienia materiałów w Vr.
tweety Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 może to nie dla vraya ale analogicznie mapy są takie same: http://max3d.pl/tut.php?id=293 zresztą dla vraya zamiast metal(lume) wstaw vray map i powinno zadziałać. ale lepiej skonstruuj vrayMtl i tam wrzuć te mapki
ultek Napisano 20 Maj 2008 Autor Napisano 20 Maj 2008 mam problem: jak w w Reflect daje VRayMap to efekt po renderingu totalnie niczym sie nie rozni od tego samego renderu bez tej mapy (tak, jest co odbijac, mam mape hdri i kilka klocuszkow). jak natomiast w Reflect bedzie none ale kolor ustawie na bialy - odbija jak idealne lusterko. czemu mi ta mapa VRayMap nie dziala?
lobohome Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 VrayMap używa sie do materiału typu "standart" ... a nie do Vraymat. W VrayMat masz juz przeciez vrayowskie reflections i refractions ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się