Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

potrzebuje zrobic teksturke metalu w Vray'u (3dstudio max) i zielonego pojecia nie mam jak to ugryzc. Jakby ktos mogl jakies podpowiedzi dac (moze tutek?), jak to ugryzc...

 

Fotki o co mi dokladnie chodzi:

 

http://www.handcellphone.com/wp-content/themes/green-marinee/phonepic/cell-phone-spec-pics/802/lg-shine-cell-phone-review-8.jpg

http://www.liewcf.com/blog/wp-content/uploads/lg-shine.jpg (jak to tlo)

 

Z gory dzieki za jakakolwiek pomoc ;)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz rozciągnąć mapę proceduralną "Noise", lecz lepszym sposobem będzie po prostu znalezienie takiej mapy bądź zrobienie podłużnej czarno białej mapy w PS.

 

Przyda się tez dobry materiał metalu, musiał byś się poduczyć robienia materiałów w Vr.

Napisano
  • Autor

mam problem:

 

jak w w Reflect daje VRayMap to efekt po renderingu totalnie niczym sie nie rozni od tego samego renderu bez tej mapy (tak, jest co odbijac, mam mape hdri i kilka klocuszkow). jak natomiast w Reflect bedzie none ale kolor ustawie na bialy - odbija jak idealne lusterko.

 

czemu mi ta mapa VRayMap nie dziala?

Napisano

VrayMap używa sie do materiału typu "standart" ... a nie do Vraymat.

W VrayMat masz juz przeciez vrayowskie reflections i refractions ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności