Napisano 20 Maj 200816 l potrzebuje zrobic teksturke metalu w Vray'u (3dstudio max) i zielonego pojecia nie mam jak to ugryzc. Jakby ktos mogl jakies podpowiedzi dac (moze tutek?), jak to ugryzc... Fotki o co mi dokladnie chodzi: http://www.handcellphone.com/wp-content/themes/green-marinee/phonepic/cell-phone-spec-pics/802/lg-shine-cell-phone-review-8.jpg http://www.liewcf.com/blog/wp-content/uploads/lg-shine.jpg (jak to tlo) Z gory dzieki za jakakolwiek pomoc ;)
Napisano 20 Maj 200816 l Możesz rozciągnąć mapę proceduralną "Noise", lecz lepszym sposobem będzie po prostu znalezienie takiej mapy bądź zrobienie podłużnej czarno białej mapy w PS. Przyda się tez dobry materiał metalu, musiał byś się poduczyć robienia materiałów w Vr.
Napisano 20 Maj 200816 l może to nie dla vraya ale analogicznie mapy są takie same: http://max3d.pl/tut.php?id=293 zresztą dla vraya zamiast metal(lume) wstaw vray map i powinno zadziałać. ale lepiej skonstruuj vrayMtl i tam wrzuć te mapki
Napisano 20 Maj 200816 l Autor mam problem: jak w w Reflect daje VRayMap to efekt po renderingu totalnie niczym sie nie rozni od tego samego renderu bez tej mapy (tak, jest co odbijac, mam mape hdri i kilka klocuszkow). jak natomiast w Reflect bedzie none ale kolor ustawie na bialy - odbija jak idealne lusterko. czemu mi ta mapa VRayMap nie dziala?
Napisano 20 Maj 200816 l VrayMap używa sie do materiału typu "standart" ... a nie do Vraymat. W VrayMat masz juz przeciez vrayowskie reflections i refractions ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto