Napisano 21 Maj 200816 l jest możliwość spod mentala aby free area była widoczna na renderze ? tak aby refleksy ją chwytały ? [sorry za lamerskie pytanko]
Napisano 21 Maj 200816 l ale przeciez chyba refleksy chwytaja je standardowo...chyba ze ja nie wiem o czym piszesz...mozesz opisac o co ci chodzi dokladniej?
Napisano 21 Maj 200816 l zrobilem test na szybko...plane z materialem arch&design i free area..i sie odbija... viz2008 (czyli max 9 : )
Napisano 21 Maj 200816 l tylko area spot może być widoczny dla kamery :( free area się odbija ale daje rozmazane krawędzie.
Napisano 21 Maj 200816 l zawsze niby mozna zrobic prostokat o wymiarach tego swiatla..i zrobic widoczny tylko w odbiciach...ale to polśrodek..:/
Napisano 22 Maj 200816 l Na 99% da się to zrobić edytując odpowiedni plik w notatniku :) Coś mi się kojarzy, że gdzieś coś takiego widziałem, ale nie pamiętam :( Jak znajdę/przypomnę sobie to dam znać :)
Napisano 22 Maj 200816 l Autor ale jak to jest !? żeby rzeczy na tyle podstawowej nie było dostępnej... ? ! :/ w opcjach światła [properities] jest zaznaczone żeby refleksy były widoczne, a jednak... na renderze wychodzi innaczej; nie mówiąc w ogóle o ziarnie, które to światło daje, wartość 512 Sampli daje średni efekt Warto używać tego fotometryka !?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto