gientekwl Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 jest możliwość spod mentala aby free area była widoczna na renderze ? tak aby refleksy ją chwytały ? [sorry za lamerskie pytanko]
maciekG Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 ale przeciez chyba refleksy chwytaja je standardowo...chyba ze ja nie wiem o czym piszesz...mozesz opisac o co ci chodzi dokladniej?
gientekwl Napisano 21 Maj 2008 Autor Napisano 21 Maj 2008 no własnie standartowo nie chwytają :( tych fotometrycznych....
maciekG Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 zrobilem test na szybko...plane z materialem arch&design i free area..i sie odbija... viz2008 (czyli max 9 : )
Master Kiełbaster Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 tylko area spot może być widoczny dla kamery :( free area się odbija ale daje rozmazane krawędzie.
maciekG Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 zawsze niby mozna zrobic prostokat o wymiarach tego swiatla..i zrobic widoczny tylko w odbiciach...ale to polśrodek..:/
patry Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 Na 99% da się to zrobić edytując odpowiedni plik w notatniku :) Coś mi się kojarzy, że gdzieś coś takiego widziałem, ale nie pamiętam :( Jak znajdę/przypomnę sobie to dam znać :)
gientekwl Napisano 22 Maj 2008 Autor Napisano 22 Maj 2008 ale jak to jest !? żeby rzeczy na tyle podstawowej nie było dostępnej... ? ! :/ w opcjach światła [properities] jest zaznaczone żeby refleksy były widoczne, a jednak... na renderze wychodzi innaczej; nie mówiąc w ogóle o ziarnie, które to światło daje, wartość 512 Sampli daje średni efekt Warto używać tego fotometryka !?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się