Skocz do zawartości

dziwny szum na renderze animacji.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wyrenderowana animacja z użyciem bumpa i proceduralnych textur w tle jest pełna szumu.

Każda pojedyńcza klatka wygląda jak ma wyglądać ale różni się nieznacznie od poprzedniej i następnej co wywołuje efekt szumu.

 

Szum występuje na zaokrąglonych rogach powieszchni z bump-em i w tle wykorzystującym procedutalne leather i cloud oraz glow na podstawie cloud.

 

Renderer to mental ray na ustawieniach production rapid motion

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Poczytaj o "flickering'u" w animacji.

Prob na pozbycie sie go jest wiele - od ustawienia zakresow w final gatheringu po reczne przygotowywanie map fotonow i podnoszenia samplingow.

Na poczatek powylaczaj domyslne filtrowanie na teksturach uzywanych jako bump

i zmien multipixel filtering na Mitchel albo Lanczosa.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności