P4VV37 Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Wyrenderowana animacja z użyciem bumpa i proceduralnych textur w tle jest pełna szumu. Każda pojedyńcza klatka wygląda jak ma wyglądać ale różni się nieznacznie od poprzedniej i następnej co wywołuje efekt szumu. Szum występuje na zaokrąglonych rogach powieszchni z bump-em i w tle wykorzystującym procedutalne leather i cloud oraz glow na podstawie cloud. Renderer to mental ray na ustawieniach production rapid motion
bartolomeo Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 a do jakeigo formatu to eksportowałeś? Może to wina kompresji?
ca mel Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Poczytaj o "flickering'u" w animacji. Prob na pozbycie sie go jest wiele - od ustawienia zakresow w final gatheringu po reczne przygotowywanie map fotonow i podnoszenia samplingow. Na poczatek powylaczaj domyslne filtrowanie na teksturach uzywanych jako bump i zmien multipixel filtering na Mitchel albo Lanczosa. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się