Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wyrenderowana animacja z użyciem bumpa i proceduralnych textur w tle jest pełna szumu.

Każda pojedyńcza klatka wygląda jak ma wyglądać ale różni się nieznacznie od poprzedniej i następnej co wywołuje efekt szumu.

 

Szum występuje na zaokrąglonych rogach powieszchni z bump-em i w tle wykorzystującym procedutalne leather i cloud oraz glow na podstawie cloud.

 

Renderer to mental ray na ustawieniach production rapid motion

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 854
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poczytaj o "flickering'u" w animacji.

Prob na pozbycie sie go jest wiele - od ustawienia zakresow w final gatheringu po reczne przygotowywanie map fotonow i podnoszenia samplingow.

Na poczatek powylaczaj domyslne filtrowanie na teksturach uzywanych jako bump

i zmien multipixel filtering na Mitchel albo Lanczosa.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności