Napisano 23 Maj 200816 l Wyrenderowana animacja z użyciem bumpa i proceduralnych textur w tle jest pełna szumu. Każda pojedyńcza klatka wygląda jak ma wyglądać ale różni się nieznacznie od poprzedniej i następnej co wywołuje efekt szumu. Szum występuje na zaokrąglonych rogach powieszchni z bump-em i w tle wykorzystującym procedutalne leather i cloud oraz glow na podstawie cloud. Renderer to mental ray na ustawieniach production rapid motion
Napisano 23 Maj 200816 l Poczytaj o "flickering'u" w animacji. Prob na pozbycie sie go jest wiele - od ustawienia zakresow w final gatheringu po reczne przygotowywanie map fotonow i podnoszenia samplingow. Na poczatek powylaczaj domyslne filtrowanie na teksturach uzywanych jako bump i zmien multipixel filtering na Mitchel albo Lanczosa. Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto