Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Wymyśliłem sobie ostatnio taką scenkę przy której chciałbym się nauczyć różnych rzeczy tj. modelowanie człowieka, dodawanie roślinności i jakieś tam szczególiki w zbrushu.

Na scenece będą dwie postacie, jedna będzie sobie klęczała i wyła z bólu, bo skrzydełka jej będą wyrastały, a przy tym rozrywały skórę pleców, a druga osoba będzieją mentalnie ją wspierała. Ot taki zamysł.

Narazie powoli zacząłem dłubać człowieka.

Mam pytanie odnośnie dodawanie szczegółów i UV. A dokładnie, czy mogę na początku rozłożyć UV, dodaćwg niej tekstóry i na samym końcu w Zbrushu porobić detale, wyeksportowac je do normala i potem czy da się ją jakoś zaimplementować jako drugą UV mapę do bumpa, czy to się zupełnie inaczej robi?

Na początek model i siatka. (robione w majce)

przodac8.th.jpg

tylzd3.th.jpg

Komentarze i uwagi mile widziane.

Pozdrawiam

 

/edit

mam nadzieję, że tu bedzie więcej widać.

20614136ri4.th.jpg30249858ma5.th.jpg65930727ok7.th.jpg

Edytowane przez SzyQ
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakoś tego anioła nie widzę ;) Skrzydła nieproporcjonalne do sylwetki i raczej pasują do smoka niż anioła. Te ostatnie modele to jeszcze majka czy już zb?

Napisano

Cześć, wiesz co mi te skrzydła przypominają :

http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=59908&page=5&pp=15

 

Anioł powinien mieć raczej skrzydła jak ptak a nie jak nietoperz albo smok ;)

Wbrew pozorom pióra nie są wcale takie trudne do zrobienia. Możesz sobie np przejrzeć wątek Ani z kurą Fredzią która ma bardzo ładnie zrobione pióra.

Co do Twojego pytania to jak zakończysz prace w majce to zmapuj modele i wtedy w zbrushu po wysculptowaniu detali będziesz mógł od razu wypalić normalki. Nie wiem jak to jest w mayce ale w maxie można dodać normal i bump w ramach jednego materiału ale lepiej mieć wszystko na normalu. Możesz dodać bump do normala w photoshopie, potrzebny jest do tego plugin od nvidii normal map filter którym przerobisz bumpa na normala i po usunięciu z niego koloru R:127, G:127, B:255 dodajesz to jako nakładkę do normalmapy z zbrusha i masz wszystko na jednej mapie. Powodzenia

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności