Napisano 24 Maj 200816 l Witam wszystkich. Ze względu, że zakończyłem temat z biurem, zakładam temat o moim pokoju. Chcem go zrobić tak, aby był bardzo podobny do tego w którym przesiaduje całymi dniami, oraz chcę aby był realistyczny:). Lecz w tym będę potrzebował waszej pomocy. Mam nadzieję, że będę mógł na was liczyć. Na razie daję prawię że pusty pokuj. Chcę abyście skupili się na razie na świetle, ponieważ chcę mieć najpierw dobrze ustawione światło a potem wziąć się do modelowania. Jak co to ja jade na v-ray'u i ustawienie renderów jest na razie niskie. Ogólnie to mam wstawione 3 vray lights z multiplier=100 i 1 vray sun z multiplier=3. Roztawienia zobaczycie na screenie. Mam nadzieję że nie będą wam potrzebne więcej info. No to komentujcie i pomagajcie:) P.S. Ławę jak co to i tak od nowa będę robił bo mi nie wyszła i ma bardzo dużo verteksów.
Napisano 25 Maj 200816 l Nie ma sensu ustawiać światła przed meblami, bo jak tam wejdą meble to to może już całkiem inaczej wyglądać, ze względu na rozmieszczenie mebli które odbijają światło, oraz na ich kolor który może wpływać na kolor odbitego światła. Framuga drzwi się za bardzo świeci. Plamy światła na obiektach są trochę zbyt jasne, chociaż jeszcze ujdzie.
Napisano 25 Maj 200816 l Autor Wielkie dzięki. To biorę się najpierw za modelowanie. Już tą framugę poprawiłem, Była po prostu przezroczysta nie chcąco:). To czekajcie na upgrade'y. Pozdro.
Napisano 25 Maj 200816 l do grzejnika powinny iść 2 rury, jedna doprowadzająca a druga odprowadzająca wodę.
Napisano 2 Czerwiec 200816 l No...nie napracowałeś się, ale narazie wygląda przyjemnie, a ten stół to taki ma być?
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Autor Tak bo taki naprawde mam w swoim pokoju. Duzo nie robilem, poniewaz nie mialem czasu.
Napisano 3 Czerwiec 200816 l a te bugi to co? przerwy miedzy drzwiczkami od szafek raz wieksze raz mniejsze... no chyba ze to wina renderu... generalnie malo ale ladnie;P
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Autor To nie jest wina renderu. Tak ma byc bo to sa stare szafy i maja tak ze jedne przerwy wieksze a drugie mniejsze:) Nic na to nie poradze ze mam takie rupcie:)
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Okej, tylko ten stół jakis strasznie niski i mały, albo tak wygląda. Jak stołek bardziej. czekam na texturki.
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Autor Tak Neiraa on jest taki niski. Przy nim będą jeszcze dwa fotele dość wysokie więc się nie dziwcie jak będą dziwnie wyglądać przy tej ławie:) Pozdro
Napisano 28 Sierpień 200816 l TheCapo napisał: Nic nikt nie napisał to domyślam się że wszystko ok jest. A te plamy i rendery miniaturowe wiec nie ma co oceniac
Napisano 28 Sierpień 200816 l Witam, TheCapo widze ze powracasz po wakacjach :) Milo widziec nowe efekty pracy. Postaraj sie dac ladne rendery tak z 800x600 by bylo cos wiecej widac, wtedy bedzie latwiej komentowac :) Czekam na wiecej i zycze powodzenia w pracach. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 29 Sierpień 200816 l Autor no bede pmietal dawac wieksze rendery. Wiesz jak to jest nie chce sie zbytnio czekac jak sie renderuje:) wole robic:)
Napisano 29 Sierpień 200816 l @TheCapo - no ja rozumiem, ale czasami sila wyzsza - trzeba poczekac, by wiedziec czy dobrze, czy zle :) Ale chwali sie chwali, ze robota w rekach sie pali :) Dobrze to wrozy na przyszlosc. Zawsze mozna na 2 kompach robic. Na jednym modelowac, a na drugim renderowac :) Pozdrawiam, xaoo
Napisano 31 Sierpień 200816 l Autor No żebym to jeszcze miał te dwa kompy:) Narazie nic nie robie bo jestem zdołowany szkołą:) Pozdrawiam.
Napisano 7 Wrzesień 200816 l Wiec tak, na razie jest nie dobrze. Ale to normalne ;-) Popracuj nad ustawieniami rendera, poszukaj wątku light contest. jak to zrobisz. to daj materiały na wszystkie bryły w scenie i nam pokaż. Pozdrawiam.
Napisano 8 Wrzesień 200816 l Autor Ale co jest nie dobrze? Modele czy tylko render? A materiał mam jakiś zwykły siwy utworzyć czy już normalny taki jak będzie?
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Proponuje ustawienia z http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=68191 ale to nie jedyna droga. Wis , jak masz robic rendery testowe to powinny byc jakims punktem odniesienia a tu zblurrowane Gi niszczy cały obrazek. Lepiej juz robic screeny z viewport. Albo rob renderingi na photon map , jest szybciej. Nie baw sie w IRR bo to nie popłaca , jak zrobisz na qmc to masz pewnosc a tak to King of Splotchy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto