Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

http://huter.webd.pl/poka/movie/01.html

 

 

Na wstępie powiem

 

Moja pierwsze wymodelowana postać

Mój pierwszy rig

Moja pierwsza animacja postaci

Moje pierwsze wykonanie ubrania

Moja pierwsza aniamcja ubrania

 

 

W ogóle to mój pierwszy raz ;P ... jest masę błędów ... najbardziej mnie osobiście denerwuje kaptur ... no ale sądze, że jest to już warte pokazać ... ohhh... będę twardy ;P ... ewolucja tego wymaga xD

Edytowane przez Huter
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

taniec robota mi od razu na myśl przychodzi ;]

pierwsze co to biodra oraz barki powinny 'chodzić'

dalej, jedna ręka lata mocniej a druga mniej, jedna i druga ręka są źle zanimowane, powinny się lekko zginać w łokciach

kaptur dziwnie ;pulsuje' wygląda to co najmniej strasznie

poza tym ruch kamery pod tym kątem nie jest najlepszy, w szczególności że ciągle się obraca, nie można skupić wzroku na szczegółach animacji...

Napisano
taniec robota mi od razu na myśl przychodzi ;]

[...]

 

Eeeej... to nie jest w sumie źle ;P

 

[...]

pierwsze co to biodra oraz barki powinny 'chodzić'

dalej, jedna ręka lata mocniej a druga mniej, jedna i druga ręka są źle zanimowane, powinny się lekko zginać w łokciach[...]

 

Racja ... do poprawki będzie ;)

 

[...]

kaptur dziwnie ;pulsuje' wygląda to co najmniej strasznie

[...]

 

Mnie też do denerwuje ale wiedząc iż nie mam czasu na poprawianie tego dałem jak jest ... szczerze mówiąc nie wiem czemu tak się zachowuje ... ale to też będzie na 100% do poprawki bo osobiście mnie to najbardziej denerwuje

 

[...]

poza tym ruch kamery pod tym kątem nie jest najlepszy, w szczególności że ciągle się obraca, nie można skupić wzroku na szczegółach animacji...

 

Przy kolejnej aktualizacji zmienie to

Napisano

Gratuluję. Naprawdę sporo zrobiłeś jak na pierwszy raz. Animacja chodu nie wygląda jednak zbyt naturalnie. Wg mnie brak ruchu w pionie, lekkiego kołysania na boki a stopy są zbyt skierowane "do środka". Wygląda to trochę tak, jakby ta postać spieszyła się do toalety. Mimo to super jak na pierwszy model, rig itd.

Napisano
zobacz ten watek. Mysle ze ciebie dotycza tesame uwagi. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=49856

 

Ojjj... z pewnej przyczyny ostro śledzę ten topic ;P ... to właściwie SERGIO sprawił iż zabrałem się za tą animacje i pomógł mi w dużym stopniu, a teraz się napaliłem na animacje ... kto wie... może za jakiś czas zrobimy z SERGIEM jakąś wspólną animacje :) ...

 

Gratuluję. Naprawdę sporo zrobiłeś jak na pierwszy raz. Animacja chodu nie wygląda jednak zbyt naturalnie. Wg mnie brak ruchu w pionie, lekkiego kołysania na boki a stopy są zbyt skierowane "do środka". Wygląda to trochę tak, jakby ta postać spieszyła się do toalety. Mimo to super jak na pierwszy model, rig itd.

 

 

 

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z animacji ale nie dla tego, że twierdze iż jest dobra ... nawet powiedzieć "słaba" to za duża ocena ... moje zadowolenie wynika tylko z tego iż to pierwsze podejście ... ale koniecznie muszę poprawić wiele rzeczy ... gdy już w końcu model będzie normalnie się ruszał zaczne eksperymentować z innymi ruchami ... bieganie, skakanie i inne jakieś kombinacja ...

 

Nie wiem czemu ale mam dziką ochotę dać tej pani miecz i zrobić jej przeciwnika ... co dalej chyba każdy się domyśla ... sądzę, że zrobienie takiej animacji będzie ogromnym wyzwaniem i źródłem wiedzy

 

 

 

Po weekendzie zapodam jakiś uptade ;)

Napisano

Mam wrażenie że ta pani chodzi na sztywnych nogach - ale to pewnie już wiesz (wcześniej miałeś zarzuty tylko do kaptura;) ).

Z pierwszymi animacjami tak już jest. Zwraca się uwagę na jedne rzeczy a innych się nie dostrzega. Potem gdy się już wypuści i wróci po tygodniu - ooo to bym poprawił, wow czemu tak to zrobiłem, ślepy byłem?

Jesteś na dobrej drodze czekam na poprawki, z chęcią obejrzę kontynuację. Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Uaktualnienie... ciągle masa błędów no ale mam mniej czasu niż myślałem:

 

 

http://huter.webd.pl/poka/movie/02.html

 

 

... przy okazji zacząłem pracować nad przeciwnikiem do walki ... choć nie wiem czy nie powinienem sięskupić na animacji jednej postaci a nie zajmować się kolejnym modelem ;P

 

enemy.jpg

enemy2.jpg

Edytowane przez Huter
Napisano

Już dużo lepiej niż na początku.

Tylko mi się wydaje że ruch rąk ma trochę inną częstotliwość niż ruch nóg. Ale nie jestem pewna bo kamera się kręci, możesz pokazać z nieruchomą kamerą od boku?

Napisano
Już dużo lepiej niż na początku.

Tylko mi się wydaje że ruch rąk ma trochę inną częstotliwość niż ruch nóg. Ale nie jestem pewna bo kamera się kręci, możesz pokazać z nieruchomą kamerą od boku?

 

 

Masz racje... tylko zastanawiam sie jakim cudem bo skopiowalem ruch jednej reki na druga :O ... ciekawe... ciekawe... ojjj... musze sie jeszcze DUZO nauczyc :) ... teraz jak patrze to w ogole rece sa jakies dziwine ;/ ... pod koniec ruszaja sie prawie tak samo

 

a renderek z boku oczywiscie zapodam ale chyba juz nie dzis ... w sumie po to zalozylem ten topic by spece mi wytykali bledy i moze cos doradzili, a jesli taki render ma Wam w tym pomoc to jasna sprawa ;) ... jesli Chcecie cos zobaczyc co nie pokazuje w pokazowkach to piszcie smialo ;) ...

 

Slaby jestem w animacji postaci... ale chce by to sie zmienilo ... ;]

 

 

Ahhhh... zapomnialbym! Moja zasada bycia zmusza mnie do podziekowania Pani: Beata Szefer ... w sumie widac, ze ciuch mojego modelu sie znacznie poprawil (choc dalej sa bledy) co zawdzieczem Tutorialowi autorstwa tejze Pani ;)

 

 

Sporo sie nauczylem i stwierdzam, ze siatka ciucha mojego modelu jest slaba ;( ... po zdobyciu wiedzy patrzac na ten ciuch to az mi wstyd, ze cos takiego zrobilem ... byc moze w uptade kolejnym moj model bedzie mial inny ciuch ... moze skadajacy sie z kilku czesci i nieco bardziej rozbudowany w detale ...

 

 

 

Mam pytanie ... chodzi mi o PAS na ubraniu ... czy ktos moglby mi podpowiedziec co pasuje bym sie nauczyl by to zrobic? Chodzi o to by pas wyginal sie jak ciuch ale zachowywal odpowiednia dynamike i wlasciwosci fizyczne ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności