Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnimi czasy stwierdziłem, że trzeba spróbować zrobić jakieś game artowe autko. Narazie mam sam model, i zastanawiam się czy użerać się z nim i próbować wsadzić go do NFS MW, czy olać i skończyć tekstury :)

 

crxds1.th.jpg

crx2kd2.th.jpg

crx3hn7.th.jpg

crx4oa0.th.jpg

 

Aktualnie: 31902 tri.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co widzę to połowę poly mógłbyś wywalić bez straty jakości a w niektórych miejscach dodać trochę, bo robi się nieprzyjemny smooth.

 

Olej, Dopraw model, dodaj textury, wrzuć do MW i pokarz rezultat :)

Napisano

dobra dobra, ale czy przy samochodach nie zageszcza sie siatki tam gdzie nawet nie rtza co by lakier sie ladnie blyszczal i swiatlo sei rozchodzilo na nim ?

Napisano

Ofca dobrze prawi- spojrzcie na meshe chociazby z Gran Tourismo :)

Co do bryki, bardzo piekna siateczka ETA, wogole to jeden z moich ulubionych samochodow jest, wiec z niecierpliwoscia czekam na efekt finalny :)

BTW.

Zrobilbys malego making offa albo video tutka, bo ciekawi mnie to jak ty tak fajnie modelujesz w blendku... moje siatki z niego wygladaja conajmniej anachicznie :)

Pozdro

Napisano (edytowane)

Dzięki :), Co so zagęszczenia siatki to jest chyba tak jak mówi ofca... jak oglądałem siatki różnych samochodów do gier to zawsze miały sporo qiepotrzebnych poly.... ale jak jednak tak nie jest to niech ktoś mnie jak najeszybciej uświadomi :P. Co do smotha, to chyba przypadłośc blendera... większość obiektów low nie za dobrze w nim wygląda :).

 

Scottero: tez lubie CRX:P, ten akurat jest mojego kumpla, ale zmieniany to chyba był tlyko wydech.... co do mejking ofa/video tutka, postaram się coś dziabnąć jak skończe honde ;)

 

Btw. ma ktoś pojęcie czy da się wyeksportować autko do NFS MW jakimś innym programem niż Zmldeler?? On nie chce mi imporotwać moich modeli :/

Edytowane przez ETA
Napisano

Kurcze narazie troche z czasem leże :P Postaram się coś w ciągu tygodnia updejtnąć, ale tn nfs mw raczej nie wsadze, ten zmodeler ne chce mi modeli importować :/

Napisano

Scottero - dzięki, udało mi się już z tym poradzić, w nocy mnie oświeciło, a raczej przypomniał sie jeden fakt, że format .3ds exportowany z blendera, nie we wszystkich programach dobrze dizała.... rozwiązanie blender export do .obj, i potem import do wings 3d i znowu export tym razem juz do .3ds, to tka jakby kotś też miał z tym problem ;) sry ze bez updatow znowu :P

Gość Marioza
Napisano

no autko gut , szkoda ze widok z orto ale luzik, jak uda ci się wsadzic do nfs mw to pochawal sie moza ja tez wtedy sprubje :D

Napisano

Dzięki donMario, jak uda się wsadzić do NFS to będe dawał screen. Puki co robie teksture tradycyjnie do bani :D.

 

ccccbu7.th.jpg

 

fdzq5.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności