ETA Napisano 26 Maj 2008 Napisano 26 Maj 2008 Ostatnimi czasy stwierdziłem, że trzeba spróbować zrobić jakieś game artowe autko. Narazie mam sam model, i zastanawiam się czy użerać się z nim i próbować wsadzić go do NFS MW, czy olać i skończyć tekstury :) Aktualnie: 31902 tri.
naeq Napisano 26 Maj 2008 Napisano 26 Maj 2008 Z tego co widzę to połowę poly mógłbyś wywalić bez straty jakości a w niektórych miejscach dodać trochę, bo robi się nieprzyjemny smooth. Olej, Dopraw model, dodaj textury, wrzuć do MW i pokarz rezultat :)
Kruku Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 Wygląda fajnie, tylko ta kwestja techniczna i smooth. Co będzie dalej :>
ofca Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 dobra dobra, ale czy przy samochodach nie zageszcza sie siatki tam gdzie nawet nie rtza co by lakier sie ladnie blyszczal i swiatlo sei rozchodzilo na nim ?
Scottero Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 Ofca dobrze prawi- spojrzcie na meshe chociazby z Gran Tourismo :) Co do bryki, bardzo piekna siateczka ETA, wogole to jeden z moich ulubionych samochodow jest, wiec z niecierpliwoscia czekam na efekt finalny :) BTW. Zrobilbys malego making offa albo video tutka, bo ciekawi mnie to jak ty tak fajnie modelujesz w blendku... moje siatki z niego wygladaja conajmniej anachicznie :) Pozdro
ETA Napisano 27 Maj 2008 Autor Napisano 27 Maj 2008 (edytowane) Dzięki :), Co so zagęszczenia siatki to jest chyba tak jak mówi ofca... jak oglądałem siatki różnych samochodów do gier to zawsze miały sporo qiepotrzebnych poly.... ale jak jednak tak nie jest to niech ktoś mnie jak najeszybciej uświadomi :P. Co do smotha, to chyba przypadłośc blendera... większość obiektów low nie za dobrze w nim wygląda :). Scottero: tez lubie CRX:P, ten akurat jest mojego kumpla, ale zmieniany to chyba był tlyko wydech.... co do mejking ofa/video tutka, postaram się coś dziabnąć jak skończe honde ;) Btw. ma ktoś pojęcie czy da się wyeksportować autko do NFS MW jakimś innym programem niż Zmldeler?? On nie chce mi imporotwać moich modeli :/ Edytowane 27 Maj 2008 przez ETA
ETA Napisano 31 Maj 2008 Autor Napisano 31 Maj 2008 Kurcze narazie troche z czasem leże :P Postaram się coś w ciągu tygodnia updejtnąć, ale tn nfs mw raczej nie wsadze, ten zmodeler ne chce mi modeli importować :/
ETA Napisano 1 Czerwiec 2008 Autor Napisano 1 Czerwiec 2008 Scottero - dzięki, udało mi się już z tym poradzić, w nocy mnie oświeciło, a raczej przypomniał sie jeden fakt, że format .3ds exportowany z blendera, nie we wszystkich programach dobrze dizała.... rozwiązanie blender export do .obj, i potem import do wings 3d i znowu export tym razem juz do .3ds, to tka jakby kotś też miał z tym problem ;) sry ze bez updatow znowu :P
Gość Marioza Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 no autko gut , szkoda ze widok z orto ale luzik, jak uda ci się wsadzic do nfs mw to pochawal sie moza ja tez wtedy sprubje :D
ETA Napisano 14 Czerwiec 2008 Autor Napisano 14 Czerwiec 2008 Dzięki donMario, jak uda się wsadzić do NFS to będe dawał screen. Puki co robie teksture tradycyjnie do bani :D.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się