tyminski Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 witam po raz pierwszy w zyciu i prawdopodobnie ostatni wrzucam cos, do czego mnie zainspirowalo przegladanie tego forum (i strony) grafikiem 3d nie jestem, ale chetnie poslucham co macie do powiedzenia czy napisania na ten temat ja z tego tacza jestem bardzo zadowolony, chociazby dlatego, ze to pierwszy skonczony przeze mnie model czegokolwiek w 3d maxie, ktory bez dlugotrwalej obrobki w ps'ie nadawalby sie do publikacji. narzedzia uzyte. dluto, 3dmax 7, photoshop (lens correction), herbata. http://www.portret.org.pl/tyminski/ipodtacz.jpg chcialem tylko dodac, na koniec, ze to ze ja jestem z tego zadowolony, wcale nie oznacza, ze uwazam to za szczyt moich umiejetnosci. oznacza to, ze w koncu udalo mi sie cos skonczyc:)
Lis Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 oznacza to, ze w Końcu udało mi się coś skonczyc:) Co nie daje przyzwolenia żeby to publicznie pokazywać. Słabo dość. Gdyby nie ikony trudno byłoby rozpoznać co to. Nie mogę nic napisać o modelu bo widzę jednolitą plamę, bezkształtną. jak większość nowoczesnych urządzeń tak i wizerunek iPoda składa się w dużej mierze z refleksów. mocno odbijające plastiki i polerowany metal. Odbijające materiały mają to do siebie że : ODBIJAJĄ. W związku z tym jeśli taki materiał odbija całe otoczenie wygląda tak jak jego otoczenie. czyli w tym przypadku bezkształtna masa. W dziale tutoriale powinieneś znaleźć kilka tutków o robieniu studia. pozdrawiam.
Tas Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 czesc, No to dam Tobie pare wskazowek jak mozna by ladniej przedstawic tego typu obiekt (produkt). Ostatnio troche zajmuje sie podobnymi projektami, wiec juz swoje sie nauczylem. Generalnie gratki za ukonczenie tego projektu, skoro to jest twoj pierwszy projekt. 1. przedewszystkim obudowa z chromu potrzebuje troche pracy. Jak widac material jest bardzo odbijajacy, to jest ok. Problem jest w otoczeniu jakie on obdija. Przy podlodze jest jeszcze wrazenie chromu, ale na gorze jest czarny environment, ktory wszystko psuje. Polecam pobawienie sie z oswietleniem typu studio, zeby bylo co do odbijania, zmenic kolor enviro na bialy, albo na jakas mapke HDRI, ale z tym trzeba byc ostroznym zeby nie byla zbyt detaliczna i kolorowa. 2. Texturka na wyswietlaczu. Przez to ze jest czarna, nie widac gdzie sie konczy wyswietlacz, a gdzie zaczyna sie czarna obudowa. 3. Na czarnej frontowej obudowie tez powinno sie cos obijac ( oswietlenie studyjne? HDR? ) 4. Rowniez kuje w oczy kanciastosc obudowy. Mogles dac troche wiecej krawedzi, albo jakos to wygladzic. ( turbosmooth? ). To poprostu psuje caly odbior. 5. No i nie widac zadnych detali tej zabawki. Jakies guziki na boku? Szczelina od glosnika? To trzeba juz zalatwic oswietleniem, bo domyslam sie ze wszystko jest wymodelowane, tylko tego nie widac. Spojrz na ta referke ( google -> graphic ), tutaj jest wszystko to o czym mowilem, brakuje mi tylko ladnego ukosnego reflexy na czarnej obudowie, zeby mozna bylo odczyc czy jest ona odblyskowa czy matowa. Jezeli zamierzasz popracowac dalej nad ta praca, to moge Tobie troche pomoc. Jak na 1 raz to i tak niezle. pozdro!
Pablo Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 Nie no sory, ale takie cos robi sie w 5 minut ;/ Pierwsze modele lepiej robic sobei samemu w domu bez pokazywania go szerszej publicznosci, a jak sie juz cos nauczy to zrobic cos swojego wiekszego i dopiero potem pokazywac na forum, bo to co zaprezentowales na pewno sie nie nadaje, jesli od razu zakladasz ze nie chcesz byc grafkiem to tego po prostu nei rob... no offence pozdr
tyminski Napisano 27 Maj 2008 Autor Napisano 27 Maj 2008 dzieki za odpowiedzi. tasiek, lis. macie sporo racji. lis - fakt, moze i nie powinienem, ale znasz to uczucie, ze koniecznie chcesz sie swiatu czyms pochwalic. MUSIALEM:) tasiek - ja robilem ipoda, a nie iphone'a, referencje mam na biurku, tam nie ma glosniczka, ani chromu z przodu na obudowie, tylko matowy plastik, a chrom oczywiscie z tylu. chociaz wiem co chciales przez to powiedziec. tutaj wychodzi moj brak podstaw, bo zrobilem go z chamferboxa, ktory bardzo szybko przerobilem na editable poly, wiec kanciastosc zostala, a turbosmooth, jako ze calosc to (hmm...) calosc, to by mi zniszczyl ekran. pablo, zakladam, ze w 3d robic nie bede. w 2d juz robie. no offence taken ale okej, ide po studio, sprobuje jeszcze raz.
Korbol Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 ale okej, ide po studio, sprobuje jeszcze raz. Słuszne podejście.
Touch Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 no, no, no, tylko nie touch;p Powodzenia przy poprawkach;) Pozdr
trosiek Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 ja tam nie wiem czego się tak czepiacie. ipod touch jest takim urządzeniem, że ma tylko 2 guziki - jeden na dole do wyjścia do menu głownego i ew. odblokowania i górny do blokady (mogłeś go do modelować ;) ). do sceny bym dodał jeszcze słuchawki. np aurvany. zaokrągliłbym też kanty. bo widać ząbki. i wydaje mi się, że jest troszkę za gruby. mozesz też zrobić ew. jakąś stację dokującą.
Rekomendowane odpowiedzi