palmer Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 witam i zapraszam ... :) przedstawiam ponizej model basenu, (editable poly) ktory za nic w swiecie nie moge poprawnie zmapowac... obiektowi nadalem multisubobiect material....id poloigonom ..i zobaczcie sami co wychodzi :( w srodku chcialem dac teksture niebieskich plytek, na zewnatrz biala obwodke poradzcie cos .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 a nadales basowi jakies mapowanie ? uvmap box chociazby? Link to comment Share on other sites More sharing options...
palmer Posted May 28, 2008 Author Share Posted May 28, 2008 tak UVW box ....probowalem skalowac itp ...nie wychodzi tzn. dol basenu mniej wiecej mozna by zaakceptowac natomiast na bokach tekstura jest mocno znieksztalcona. Czy mozna jakos zmienic skalowanie tekstury na wybranych poligonach ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lobohome Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 a jak modelowales ten Basen ??? Boolenem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
palmer Posted May 28, 2008 Author Share Posted May 28, 2008 basen byl modelowany editable poly (extrude, chamfer, cut, bridge ....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lobohome Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 to na 100% musi byc cos z siatka ... juz widze blad .... siatka powinna wygladac tak ... Przynajmniej w tym miejjscu ... napewno bledow wiecej ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 to na 100% musi byc cos z siatka ... juz widze blad .... siatka powinna wygladac tak ... sitaka piekna nie jest, ale zwykle takie bledy sie nie powinny robic. Czy nalozenie UWmap cokolwiek zmienia? Bo jak nie to moze masz inne kanaly UV ustawione? np tekstura kafelkow kozysta z 2 a UVW Map ma 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
palmer Posted May 28, 2008 Author Share Posted May 28, 2008 hmm cos mi sie wydaje ze prosciej bedzie zrobic nowy model od nowa niz szukac bledow i je poprawiac. Tak jak zauwazyl lobohome - bledow moze byc wiecej. Jakos nie mam jeszcze wprawy w modelowaniu ...zdecydowanie lepiej mi wychodzi tworzenie modeli bez "wg'ebien" takich jak maja wanny, umywalki czy baseny .. no nic ...trening czyni mistrza....wiec do dziela ... z reszta mirach wjechal mi na ambicje piszac ze siatka piekna nie jest ......(co autor mial na mysli ?) update: tak na przyszlosc ....jakies narzedzie do edycji UVM pojedynczych poligonow ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcpiter Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 siatka za piekna nie jest :D Wydaje mi sie ze sie 2 poly na siebie nakladaja bo innej opcji procz nienadania mapowania nie ma ;] p.s nawet jak bys to zrobil booleanem to i tak po uv map bylo by ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 z reszta mirach wjechal mi na ambicje piszac ze siatka piekna nie jest ......(co autor mial na mysli ?) mogla by na przyklad przypomiac chomika, albo malego szczura, wtedy by mi sie o wiele bardziej podobala :) A tak serio, jest to typowa siatka produkowana przez architektow itp, nie jest piekna, ale powinna dzialac, dlatego nie wiem czemu ci sie to kopie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now