pit17 Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 Siemanko Wie ktos moze z jakiego lub z jakich narzedzi trzeba by bylo skorzystac aby zasymulowac rosniecie drzewka koralowego? Paint Effectem to 5 min:) ale mam akurat swoj model i szukam w miare prostego sposobu,zaznaczam ze dopiero zaczalem sie uczyc tych wszystkich narzedzi do deformacji itd:) pozdro
Destroyer Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 a jak rośnie drzewko kolorowe ;) może skalowanie :) sory ale lepiej nie pomogę :)
pit17 Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 hehe udalo mi sie znalezc bardzo fajny sposob. Otoz na poczatku zanimowalem sobie drzewko z paint effecta, pozniej przekonwertowalem to na krzywe. i majac tak zanimowane krzywe zaczalem extrudowac boxa po sciezce, w ten sposob animuje sie rozwniez to extrodowanie po sciezce efekt jest bardzo fajny polecam innym:)
pit17 Napisano 6 Czerwiec 2008 Autor Napisano 6 Czerwiec 2008 no dobra animuje sie tylko pojawil sie problem z uv w kazdej klatce sa inne, zrobilem uv dla juz do konca zanimowanego drzewka tyle ze jak przeskocze do innej klatki to mi sie piepsza, te przeze mnie zrobione zachowaly sie tylko w tej jednej klatce a ja chcem zeby byly w kazdej takie same delete by history pomaga tyle ze obiekt przestaje sie animowac:( wie ktos jak zrobic zeby w kazdej klatce byly te same uv?zeby np scalic informacje dla uv zeby byly stale? HELP pozdro
pit17 Napisano 7 Czerwiec 2008 Autor Napisano 7 Czerwiec 2008 dobra dzialam dalej:) zrobie to na blend schepach i co? pojawil sie nastepny problem:) otoz 2 modele ekportuje (obj) do maxa i gdy wracam z nimi do mayi i chcem wykonac na nich blend shepa to dzieje sie dziwna rzecz otoz jeden model przechodzi w drugi tak jak trzeba ale co dziwne zmienia takze polozenie i leci w miejsce tego drugiego a przeciez powinien zostac tam gdzie jest,przejmowac ma tylko ksztalt a nie polozenie wieta co trzeba z tym zrobic? pozdro
pit17 Napisano 7 Czerwiec 2008 Autor Napisano 7 Czerwiec 2008 ten watek zaczyna przypominac monolog:)haha znalazlem rozwiazanie w mayi wszystkie obiekty musza byc w centrum ukladu wspolrzednych przed exportem
Meksyk_Panie Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Fajny blog :) Inna sprawa że jest to fajny sposób opisu problemu. I jego rozwiązania. Przynajmniej ludzie nie będą robić takich samych błędów. Co do problemu to pojęcia nie mam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się