Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

W jaki sposób zmniejszyć liczbę vertexów w meshu poniew. mam ich za dużo - tzn. zmniejszyć liczbę wierzchołków na obiekcie 3D?

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

optimize, reczne usuwanie - jest wiele mozliwosci, zalezy ile tego chcesz wywalic i na jakie potrzeby jest model

 

pzdrw

Napisano
  • Autor

Ok, tworzę góry otaczające kanion. Jest to mapa do gry cRPG. Jednak przy exporcie wychodzi, że mam o kilka tys. "faces" za dużo. Dlatego muszę pousuwać niepotrzebne. Poda mi ktoś prosty sposób, bo gdy zaznaczam vertexa i daję delete to mi całkowicie usuwa wierzchołek i mam dziurę w mapie.

Napisano
Ok, tworzę góry otaczające kanion. Jest to mapa do gry cRPG. Jednak przy exporcie wychodzi, że mam o kilka tys. "faces" za dużo. Dlatego muszę pousuwać niepotrzebne. Poda mi ktoś prosty sposób, bo gdy zaznaczam vertexa i daję delete to mi całkowicie usuwa wierzchołek i mam dziurę w mapie.

 

Widzisz, tak to jest jak się nie przerabia początkowych tutoriali od Autodesk'a ;p zamiast delete kliknij backspace

Napisano
to nie delete ani backspace ... tylko w panelu kliknij remove ...

 

przeciez backspace to remove O,o

Napisano

zdanej funkcji sie nie wlacza tylko robi sie to co napisali ci nizej czyli backspace albo remove (pamietaj ze to nie to samo xD)

Napisano
  • Autor

PANOWIE!

W 3dsmax 9 bekspace przy domyślnych ustawieniach nie reaguje, a w panelu edit geometry jest tylko Remove Isolated Vertices. Konwertuję bryłę do "Editable Mesh", zaznaczam opcję Vertex, zaznaczam kilka wierzchołków i chcę je usunąć tak, by nie pozostała dziura w płaszczyźnie.

 

Napewno jest tu ktoś, kto wie o co chodzi.

Napisano

a sproboj w editable poly bo mesha nie uzywam a w poly zawsze mi dzialaja skroty bez jakiegos specjalnego ustawiania

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności