Napisano 4 Czerwiec 200816 l Witam! W jaki sposób zmniejszyć liczbę vertexów w meshu poniew. mam ich za dużo - tzn. zmniejszyć liczbę wierzchołków na obiekcie 3D?
Napisano 4 Czerwiec 200816 l optimize, reczne usuwanie - jest wiele mozliwosci, zalezy ile tego chcesz wywalic i na jakie potrzeby jest model pzdrw
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Autor Ok, tworzę góry otaczające kanion. Jest to mapa do gry cRPG. Jednak przy exporcie wychodzi, że mam o kilka tys. "faces" za dużo. Dlatego muszę pousuwać niepotrzebne. Poda mi ktoś prosty sposób, bo gdy zaznaczam vertexa i daję delete to mi całkowicie usuwa wierzchołek i mam dziurę w mapie.
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Ok, tworzę góry otaczające kanion. Jest to mapa do gry cRPG. Jednak przy exporcie wychodzi, że mam o kilka tys. "faces" za dużo. Dlatego muszę pousuwać niepotrzebne. Poda mi ktoś prosty sposób, bo gdy zaznaczam vertexa i daję delete to mi całkowicie usuwa wierzchołek i mam dziurę w mapie. Widzisz, tak to jest jak się nie przerabia początkowych tutoriali od Autodesk'a ;p zamiast delete kliknij backspace
Napisano 4 Czerwiec 200816 l to nie delete ani backspace ... tylko w panelu kliknij remove ... przeciez backspace to remove O,o
Napisano 4 Czerwiec 200816 l zdanej funkcji sie nie wlacza tylko robi sie to co napisali ci nizej czyli backspace albo remove (pamietaj ze to nie to samo xD)
Napisano 5 Czerwiec 200816 l Autor PANOWIE! W 3dsmax 9 bekspace przy domyślnych ustawieniach nie reaguje, a w panelu edit geometry jest tylko Remove Isolated Vertices. Konwertuję bryłę do "Editable Mesh", zaznaczam opcję Vertex, zaznaczam kilka wierzchołków i chcę je usunąć tak, by nie pozostała dziura w płaszczyźnie. Napewno jest tu ktoś, kto wie o co chodzi.
Napisano 5 Czerwiec 200816 l a sproboj w editable poly bo mesha nie uzywam a w poly zawsze mi dzialaja skroty bez jakiegos specjalnego ustawiania