Jump to content

snajper992

Members
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About snajper992

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    wawa
  1. albo maska , albo szyba za krótka, chyba że coś tam ukryłeś (1 render na 2 stronie).
  2. Te opony mi się nie podobają, aż tak chyba nie wystają poza felgę?
  3. Obrazy strasznie płaskie się wydają, sprubuj dodać jakieś lekkie odbicia.
  4. JEŚLI NIE MASZ OGRANICZONEGO KONCEPTU. I NIE WIESZ CO MOŻNA DODAĆ, TO JA OD SIEBIE PROPONUJE JESZCZE CZERWONE OCZY (BARDZIEJ POŚWIATĘ, COŚ JAK W KILLZONE 2 http://blogs.creativeloafing.com/dailyloaf/files/2009/03/killzone2.jpg ). TO TYLKO PROPOZYCJA, NIKT NIE MUSI SIĘ Z NIĄ ZGADZAĆ. POZDRO SNAJPER
  5. Witam, Mi nie pasują proporcje konceptu z tym wykonanym modelem. Zwróć uwagę na wielkość głowy do reszty ciała. pozdro snajper
  6. Te dziwne schodki za bardzo od boku ustawiłeś. Otoczenie ma pixele czy co?( wygląda jakbyś dał rozmazany obrazek na tło, a nie DOFa robił), ja bym inne otoczenie zrobił bo wszytko ma za bardzo jednolity kolor przez to praca robi się płaska (kontrastopwy ciemny kolor daj na tło ,a na pewno będzie lepiej). Nudne i nie pasuje, kadr słabiutki ,jakby te coś (górka, kaptur, czy co to jest) dał bardziej na lewą stronę lub na prawą było by o niebo lepiej, a nie tak po środku postawiłeś. Nikogo nie zmuszam do popierania mojej opinii i poprawek. pozdro snajper
  7. Jakieś texturki będą na tej lampce i kwiatku bo już w photoshopie obrabiasz jak pracka nieskończona. A po za tym to genialnie. pozdro snajper
  8. Jak byś w Vrayu albo w Mentalu wyrenderował to było by o niebo lepiej małym nakładem pracy. pozdro snajper
  9. W modelu 1 czemu okna na budynku po prawej są do połowy ? i na tej balustradzie na górze te małe okienka z ziemi wychodzą ?. w modelu 2 texturka na dachu mi się nie podoba i jakoś dziwnie tam pusto jeśli mógłbyś tam coś dodać to byłoby o niebo lepiej, bo przecież gracz będzie z góry patrzył i to musi jakoś wyglądać. Model 3 jest bomba podoba mi się. pozdro snajper
  10. Pusta praca i jakoś dziwnie sztucznie to wszytko wygląda. Ja osobiście zmieniłbym kompozycje i dodał więcej obiektów (książki, jakiś widelec, butelkę ). To moje zdanie i nie każdy może się z nim zgadzać, ale ja tylko chciałem pomóc. pozdro snajper
  11. Ładnie i tyle. Mimo że te textury nie są za bardzo dopracowane i z bliska słaby detal się robi. pozdro snajper
  12. Dziwnie wygląda. Czy ma terenowe zawieszenie? za wysoko nie jest zawieszony przypadkiem (czy to przez kadr?). pozdro snajper
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy