Jump to content

Postać 3d: Grzesiek


ledyr
 Share

Recommended Posts

Ludek robiony z konceptu do warhammera:

http://img2.imageshack.us/img2/6305/ca080707a.jpg

także troche jeszcze dojdzie ale to juz w maxie

 

jak tak teraz patrze to taki troche karłowaty wyszedł ale to nic, poprawie to juz na modelu low poly

14071916.jpg

co do pepka to rzeczywiscie cos mi sie pomieszalo ale w sumie to i tak nie bedize widac go, bo zostanie zakryty pasem wiec zostawie tak jak jest :/

16599083.jpg

chciałem zrobic te paski tez w zbrushu ale zmienilem zdanie i machne je w maxie, w kazdym razie tak one wygladaja mnej wiecej:

14702067.jpg

Fajny Shader :D

 

pozdrawiam

Edited by ledyr
Link to comment
Share on other sites

Guest Morte

Ale proporcje nie siedzą- już na koncepcie coś jest nie tak, ma jakieś powyłamywane, bułowate ramiona, u ciebie też tak jest ale dochodzi jeszcze za duża glowa i przykrótkie nogi.

Link to comment
Share on other sites

grzesiu.jpg

 

tak jak pisałem wcześniej, nie mogę poprawić proporcji przed wypaleniem normali ;/

 

sporo trisów wyszło w sumie... prawie 17 000 xD

to przez łańcuchy ale no nie moge ich wywalić, próbowałem ale nie moge :]

wire.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Morte

a te łańcuchy nie lepiej na planeach z alphą? a pozatym ładnie

 

edit:-> ło sory nie zauważyłem ze juz tak sobie naodpowadaliscie ...

Link to comment
Share on other sites

Jak poprawisz proporcje to będzie spoko. Chociaż jak zrobisz to na LP to rozjadą ci się pewnie tektury. Dużo łatwiej poprawić proporcje w zbrushu. A skoro masz już model LP to możesz podpiąć go do modelu HP i modyfikować oba na raz.

 

Trisów znacznie za dużo. Te łańcuchy na udach i na głowie, kółka na pasku, Te paski na plecach razem z łączeniem możesz spokojnie usunąć i wypalić je na normalce.

Pousuwaj Chamery (zostaw tylko te na pasie) i powinno spaść poniżej 10k tri.

Link to comment
Share on other sites

racja, poprawie jednak te lancuchy na planey. potestowalem i nie najgorzej to wyglada.

render modelu z normalami z zbrushowej czesci.

Shogun - Grześ to bardzo ładne imie przeciez, no offence :) ale to musi byc Grześ

grzesiu.jpg

 

oj chyba duzo poprawek bedzie ze o proporcjach nie wspomne ;/

Link to comment
Share on other sites

Głowa imo za duża, kojarzy mi się z ośmiornicą lub cebulą, a nie workiem na głowie. Kark, szyja strasznie gruba, bicepsy wyglądają na wykręcone. Okolica nadgarstka, grzbiet dłoni i kciuk wyglądają trochę dziwnie, jakby w rękawiczkach nic nie było. Na łańcuchach aż czarno od trójkątów, a na haku zwisającym z pasa same kanty.

Link to comment
Share on other sites

Guest Morte

no i finalnie z iloma trisami skończyłeś?

teksturki mile ale nie podoba mi się ze te "szelki" tak mu lewitują nad ramionami, całość proporcja jak już mówiłem nie przypadła mi do gustu nawet na koncepcie, no i ten worek wygląda jakby tam głowy pod nim nie było.

Link to comment
Share on other sites

Koniec? może od pasa w dół pokombinuj bo strasznie się zlewa tam wszystko, muskulatura wygląda najlepiej ;] ale to oko .. kojarzy mi się z medievil z PSX ;p (trochę takie sowie oko 0o ).

Jak stwierdziłeś że styka to rób następną postać ;]

Link to comment
Share on other sites

Skóra super. I od strony tektury i od sculptu. Ogólnie bardzo fajny modelik.

 

Myślę że mógłbyś popracować jeszcze trochę nad dłońmi (które są najsłabsza częścią modelu) i kolcami.Te wszystkie kolce mogłyby bardziej współgrać z modelem.

Link to comment
Share on other sites

Jako całość model średnio mi się podoba ( ten worek na głowie), od strony techniczenj jest dobrze ale można by lepiej.... chyba wszyscy widzieliśmy za dużo świetnych modeli z Dominance War i przy tamtych ten poprostu niepowala.

Link to comment
Share on other sites

no i finalnie z iloma trisami skończyłeś?

teksturki mile ale nie podoba mi się ze te "szelki" tak mu lewitują nad ramionami, całość proporcja jak już mówiłem nie przypadła mi do gustu nawet na koncepcie, no i ten worek wygląda jakby tam głowy pod nim nie było.

 

 

Świetna praca jak na polskie warunki.

 

Nie sposób mi się jednak nie zgodzić z uwagami Mortego. :)

 

Od siebie dodam, że kolorystycznie dół postaci jest w porządku. Nie zlewa się, nie ma przesycenia detali.

 

Te zwisające kółko i półkole przy nogach postaci mogłeś zrobić alphą. Zaoszczedziłbyś trisów, a i bardziej okrągłe by było.

Łańcuch przy szyi , podsuń pod brodę. Chyba, ze wolisz worek modyfikować. ;)

 

Ile trisów?

Edited by Pussik
Link to comment
Share on other sites

Guest User190

Hmm.. wersja hi-poly wyszła naprawdę ładnie, ale LP mi się nie podoba - IMHO postać zrobiła się strasznie toporna - pod pachami siatka mógłby mieć większe wcięcia, może jakieś lepsze, bardziej zróżnicowane światełko w renderze by nie zaszkodziło?

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

fajnie fajnie ale nie nie podoba mi się ta głowa jest zbyt wysoko osadzona, ten łańcuch zamiast opinać szyję jest na wysokosci ust lub nawet nosa a poza tym fajnie fajnie =)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy