Kolin101 Napisano 7 Czerwiec 2008 Share Napisano 7 Czerwiec 2008 No to tak: Cy jeżeli chcemy by w grze którą robimy naciskając na obiekt coś się robiło to czy ten obiekt musi być oddzielnie zapisany niż reszta czy może być z innymi i potem podczas programowania się będzie trzeba jakoś to niego dobrać? Czy może w ogóle każdy obiekt zapisujemy jako oddzielny plik ? A teraz 2 pytanie: jak można modelować obiekty stworzone w 3ds maxie 2009 (nie chodzi mi tu o powiększenie czy zmniejszenie obiektu ale o zmienianiu jego kształtów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 7 Czerwiec 2008 Share Napisano 7 Czerwiec 2008 Widzę, że jesteś tak początkujący, iż nawet jeszcze tutoriali nie zdążyłęś przejrzeć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 7 Czerwiec 2008 Share Napisano 7 Czerwiec 2008 Ad1: pewnie zalezy od silnika gry ad2: zacznij od wcisniecia F1, pozniej idzie z gorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolin101 Napisano 8 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 8 Czerwiec 2008 Wiem że jestem początkujący ale chciałbym tylko usłyszeć odpowiedzi "tak" lub "nie" ponieważ chcę sprawdzić czy idę w dobrą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 8 Czerwiec 2008 Share Napisano 8 Czerwiec 2008 Miriach ci odpowiedział na pierwsze. Na drugie ciężko odpowiedzieć tak lub nie. Można inaczej modelować (na tym polega modelowanie), ale jak, to już znajdziesz np. w dokumentacji. Nie zadawaj o to więcej pytań, bo nic z tego nie wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się