Kolin101 Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 No to tak: Cy jeżeli chcemy by w grze którą robimy naciskając na obiekt coś się robiło to czy ten obiekt musi być oddzielnie zapisany niż reszta czy może być z innymi i potem podczas programowania się będzie trzeba jakoś to niego dobrać? Czy może w ogóle każdy obiekt zapisujemy jako oddzielny plik ? A teraz 2 pytanie: jak można modelować obiekty stworzone w 3ds maxie 2009 (nie chodzi mi tu o powiększenie czy zmniejszenie obiektu ale o zmienianiu jego kształtów) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Widzę, że jesteś tak początkujący, iż nawet jeszcze tutoriali nie zdążyłęś przejrzeć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Ad1: pewnie zalezy od silnika gry ad2: zacznij od wcisniecia F1, pozniej idzie z gorki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted June 8, 2008 Author Share Posted June 8, 2008 Wiem że jestem początkujący ale chciałbym tylko usłyszeć odpowiedzi "tak" lub "nie" ponieważ chcę sprawdzić czy idę w dobrą stronę Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Miriach ci odpowiedział na pierwsze. Na drugie ciężko odpowiedzieć tak lub nie. Można inaczej modelować (na tym polega modelowanie), ale jak, to już znajdziesz np. w dokumentacji. Nie zadawaj o to więcej pytań, bo nic z tego nie wyjdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now