kindlar Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 Robię edycję vertexów w unwarpie i nie mogę zrobić mirrora. Przerzuca mi tylko albo lewy albo prawy widok na siatkę , szift+mirror nie działa. Może wcześniej zrobić copy i na kopi robić mirror ale nie wiem jak zrobić kopię. Podpowiedzcie jak sobie z tym poradzić żeby mieć drugą połowę mapowania. (3dsmax 2008)
Tomala Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 Jak jest model symetryczny to mapujesz przed dodaniem mod symmetry. Potem włączasz symetrię i zaznaczasz polygony drugiej strony modelu i je odbijasz w poziomie i przesuwasz a na koniec łączysz połowy. Tu videotutek o mapowaniu w unwrapie : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=48315
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się