Norwag Napisano 13 Czerwiec 2008 Share Napisano 13 Czerwiec 2008 (edytowane) Czesc po dlugiej przerwie spowodowanej maturami itp. dlubie sobie od paru dni takie bmw e46 Czekam na krytyke ]:> Edytowane 13 Czerwiec 2008 przez Norwag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 13 Czerwiec 2008 Share Napisano 13 Czerwiec 2008 Model fajny. Tylko co to za dziwne załamanie na przedniej i tylnej szybie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 13 Czerwiec 2008 Share Napisano 13 Czerwiec 2008 Całkiem fajnie, ale miejscami krzywo, zwłaszcza na kloszu przednich świateł (imo za gęstą siatkę tam masz). Te takie pionowe w grillu (nie wiem jak się to fachowo nazywa :P) wyglądają jakby połamane, są krzywe. Krawędzie drzwi są za ostre, uszczelka okien jest krzywa, a co do tego załamania na środku - wyrównaj wierzchołki, widocznie trochę odstają od osi symetrii. Aha, tarcze wydają się wręcz ogromne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idaho Napisano 13 Czerwiec 2008 Share Napisano 13 Czerwiec 2008 Witam Rzeźbisz z bryły ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norwag Napisano 13 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 13 Czerwiec 2008 Ta linia na srodku to przez to ze dalem na szybkiego mirror ;p KamillM Rozumiem ze chodzi ci o ta listwe wokol bocznej szyby... postaram sie popoprawiac te krzywizny Idaho Robie z plane'ow w edit poly a co do tarczy... tak wiem troche przesadzilem ;] Mam jeszcze pytanie...Po zrobieniu tarcz i nadaniu im ms przy renderze wywala mi taki blad "Error allocating mesh. Insutticent memory for tarcza Reduce the face count to render this scene" nigdy wczesniej niewywalalo mi czegos takiego a renderowalem bardziej zlozone modele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 13 Czerwiec 2008 Share Napisano 13 Czerwiec 2008 Tak, o tą listwę, a najbardziej o jej część bliżej tylnej szyby :) Co do erroru - też się z nim spotykałem, szczególnie w nowszych wersjach maxa. Często też po tym pojawiały się błędy, pojedyńcze wierzchołki przesuwały się nie wiadomo gdzie, ale wystarczyło chyba dać od nowa ms i powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norwag Napisano 14 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2008 ponowne nadanie ms nic niedalo ale zmniejszenie go z 2 na 1 pomoglo ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 14 Czerwiec 2008 Share Napisano 14 Czerwiec 2008 Jeśli masz możliwość to staraj się używać turbo smootha zamiast ms'a :) Bezpieczniejszy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norwag Napisano 14 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2008 patry Z TS tez mi wywala :( Zainstalowalem vraya i wywala mi takie cos Niebardzo jeszcze obczailem vraya wiec jak ktos moglby mi powieciec oco tu chodzi to bede wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 14 Czerwiec 2008 Share Napisano 14 Czerwiec 2008 Jeśli masz możliwość to staraj się używać turbo smootha zamiast ms'a :) Bezpieczniejszy ;) tell me why ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 14 Czerwiec 2008 Share Napisano 14 Czerwiec 2008 Właśnie, oprócz tego że sie TS wykrzacza przy exporcie do innych formatów to nie widzę więcej "zalet". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 14 Czerwiec 2008 Share Napisano 14 Czerwiec 2008 tell me why ? :) Nie wiem dlaczego :) Być może tylko u mnie tak jest, ale jeśli używam ms'a to bardzo często wierzchołki uciekają nie wiadomo gdzie, albo płaszczyzny znikają i zostaje sama siatka. Z TS tego typu przypadki występują sporadycznie względem ms'a ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 14 Czerwiec 2008 Share Napisano 14 Czerwiec 2008 hehe bo to nie wina MS :) przekonwertuj na mesh i spowrotem na poly i bledow juz nie bedzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się