Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W jakim formacie eksportować najlepiej obiekty do Lightwave, przy czym sęk jest w tym, że obiekty te nie składają się z samych 4-katow, lecz z roznych n-katow, jest na to jakis sposob?

Edytowane przez bapi23

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć

w sumie nie wiem czy najlepiej

ale z tego co pamiętam, to LW łykał 3ds'y

Napisano

oczywiście przez obj. Lightwave bez problemu otwiera 3ds ale w tym formacie można zapisać tylko trójkątne siatki.

Bezproblemowo otwierają sie w Lightwavie obj-ekty z ngonami o dowolnej ilości wierzchołków (do 65535 vertów na polygon o ile się nie mylę - chyba powinno wystarczyć :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności