Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Ściągnęłam sobie v-ray'owy materiał, którym jest połyskujący metal. Gdy włączę "show standard map in viewport" widzę, że materiał bardzo ładnie świeci i połyskuję, na modelu gdy nim obracam też widać połysk, jednak na renderze w ogóle tego nie widzę i z materiału pozostaje jedynie szary kolor..

 

Dodam, ze jestem początkująca, więc proszę o wyrozumiałość i w miarę jasne wytłumaczenie problemu :)

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez chcebanana

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a ma co się odbijać w tym materiale w twojej scenie ? Jakies otoczenie ? HDR ?

Napisano
  • Autor

Materiał odbija otoczenie, chodzi mi jednak o to, żeby połyskiwał. Nie wiem co to jest HDR. Załączam obrazek na którym widać, że gdy modeluję obiekt, materiał połyskuje, natomiast na renderze tego nie widać.

Napisano
  • Autor

No tak, ale czy jest jakiś sposób żeby uzyskać w renderze połysk podobny do tego, który widać na modelu podczas edycji?

Napisano

Kurde jak mnie rosmiesza jak kazdy poczatkujacy sciaga vraya bo slyszal ze dobra a render niczym nie rozni sie od scanline'a.

 

Ten twoj material to pewnie ma reflecta wiec odbija i nie ma zadnego fake'owanego polysku wiec jedyne co robi to odbija otoczenie a ze na swej drodze nie ma nic ciekawego do odbicia to wyglada slabo. Wrzuc mape hdri do enviromentu i wtedy bedziesz mial sztuczne otoczenie czyli bedzie ci sie to w materiala odbijac a jak sie takie rzeczy robi to polecam moj video tutorial ktory widnieje w podpisie, tutki na tym froum oraz google i strone http://www.spot3d.com

Napisano
  • Autor
Kurde jak mnie rosmiesza jak kazdy poczatkujacy sciaga vraya bo slyszal ze dobra a render niczym nie rozni sie od scanline'a.

 

Litości, od czegoś trzeba zacząć, czy ty urodziłeś się mają 3d maxa w jednym paluszku? Trochę wyrozumiałości. Oglądałam twoje tutoriale, ale lektor w tych filmikach jest nie do zrozumienia, bo ma problemy z wysławianiem się i językiem angielskim, więc nie wiele z nich wyniosłam. Wydaje mi się, że forum jest dobrym miejscem do zadawania tego typu pytań, mylę się?

 

Dzięki za odpowiedzi, już jakoś poradziłam sobie z tym problemem. W zasadzie nie chodziło mi o odbicie otoczenia w materiale, ale o matowy połysk.

Napisano
Litości, od czegoś trzeba zacząć, czy ty urodziłeś się mają 3d maxa w jednym paluszku? Trochę wyrozumiałości. Oglądałam twoje tutoriale, ale lektor w tych filmikach jest nie do zrozumienia, bo ma problemy z wysławianiem się i językiem angielskim, więc nie wiele z nich wyniosłam. Wydaje mi się, że forum jest dobrym miejscem do zadawania tego typu pytań, mylę się?

hahahahhaha owned xD To poczytaj tutki, jest ich duzo a nie wymagaja sluchania ludzi z problemami wymowy xD

swoja droga ostra kobita xD

pozdro !

Napisano

Chcebanana ;D - słuchaj proponuje robić tutki i potem dać ta Twoją robótkę do wip'a tak bedzie chyba najlepiej.

 

aha tutki sa tu.http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=93 sory że takie trywialne rzeczy daje ale przeczytałem ten wątek cały.

 

edytuj posty.

Edytowane przez !Ewert

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności