Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Greetings!

 

Mam ein problemik. Mam scenke miasteczka, 500 tys-1 mln polygonow (moze byc wiecej) no i byloby milo jakby to bylo z GI. Z tym ze 1 klatka renderuje misie 30 minut... a scena nie jest jeszcze skonczona... Ostatecznie na taki czas mmmoooooge sie zgodzic ale niechetnie.

 

Slyszalem ze jak sie renderuje normalnie z GI to powstaja migania wynikajace z liczenia fotonow dla kazdej pojedynczej klatki. Probowalem uzywac HyperGI (fr Stage1) ale stwierdzilem ze nie znam sie na ustawieniach bo wyszlo koszmarnie i do tego w 54minuty. Czy ktus dysponuje jakas po/rada?

 

To jest scenka do fanowskiego filmu i bedzie polaczona z live action (dokladniej - wkleje aktorow), tak dla wiadomosci.

 

Pozdrawiam

Gith

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem jakie masz wymagania co do materialow ale samo gi najszybciej pewnie pojdzie w maxowym scanline z radiosity.

obliczasz raz radiosity map i pozniej lecisz z klatkami.

Napisano

Z tego co wiem to vray ma mozliwosc przeliczenia najpierw GI dla calej sceny a potem tylko render.

Napisano
  • Autor

No tak, tez myslalem o bake\'owaniu, ale... niestety w animacji beda uczestniczyly ruchome obiekty (postacie) takze nie wiem czy to bedzie najlepszy pomysl... swiatlo fakt nie bedzie zmienne bo to swiatlo sloneczne... jedynie ruch kamery no i wspomniane postacie komputerowe. Myslalem tez na Fake\'owaniu GI ale nie wiem czy to dobry pomysl, bo chyba bardziej oplaca sie wyliczyc w miare zgodne z fizyka oswietlenie niz je podrobic, szczegolnie ze nie mam w tej dziedzinie zadnego doswiadczenia.

 

Czekam na dalsze propozycje, moze ktos juz mial okazje renderowac podobne sceny?

Napisano

napisz moze jakiego renderera uzywasz, to znacznie uprosci szukanie rozwiazania...

Napisano

Moim skromnym zdaniem... praca włożona w fake\'a by sie opłaciła... przelicz kilka klatek z animki z normalnym GI i zostaw sobie do podglądu. A potem staraj się normalnumi światłami uzyskać jak najbardziej zblizony efekt. To chyba najbardziej ekonomiczne rozwiązanie. A jeśli zależy Ci na animacji z GI to zapowiada się niezła rzeźnia :) ale trzymam kciuki.

Napisano
  • Autor

Poprobuje troche z fake\'ami, thanx. Uzywam raczej V-Raya i FRa ale popracuje tez na MRze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności