Napisano 4 Luty 200421 l Greetings! Mam ein problemik. Mam scenke miasteczka, 500 tys-1 mln polygonow (moze byc wiecej) no i byloby milo jakby to bylo z GI. Z tym ze 1 klatka renderuje misie 30 minut... a scena nie jest jeszcze skonczona... Ostatecznie na taki czas mmmoooooge sie zgodzic ale niechetnie. Slyszalem ze jak sie renderuje normalnie z GI to powstaja migania wynikajace z liczenia fotonow dla kazdej pojedynczej klatki. Probowalem uzywac HyperGI (fr Stage1) ale stwierdzilem ze nie znam sie na ustawieniach bo wyszlo koszmarnie i do tego w 54minuty. Czy ktus dysponuje jakas po/rada? To jest scenka do fanowskiego filmu i bedzie polaczona z live action (dokladniej - wkleje aktorow), tak dla wiadomosci. Pozdrawiam Gith
Napisano 4 Luty 200421 l nie wiem jakie masz wymagania co do materialow ale samo gi najszybciej pewnie pojdzie w maxowym scanline z radiosity. obliczasz raz radiosity map i pozniej lecisz z klatkami.
Napisano 4 Luty 200421 l Z tego co wiem to vray ma mozliwosc przeliczenia najpierw GI dla calej sceny a potem tylko render.
Napisano 4 Luty 200421 l Autor No tak, tez myslalem o bake\'owaniu, ale... niestety w animacji beda uczestniczyly ruchome obiekty (postacie) takze nie wiem czy to bedzie najlepszy pomysl... swiatlo fakt nie bedzie zmienne bo to swiatlo sloneczne... jedynie ruch kamery no i wspomniane postacie komputerowe. Myslalem tez na Fake\'owaniu GI ale nie wiem czy to dobry pomysl, bo chyba bardziej oplaca sie wyliczyc w miare zgodne z fizyka oswietlenie niz je podrobic, szczegolnie ze nie mam w tej dziedzinie zadnego doswiadczenia. Czekam na dalsze propozycje, moze ktos juz mial okazje renderowac podobne sceny?
Napisano 16 Luty 200421 l napisz moze jakiego renderera uzywasz, to znacznie uprosci szukanie rozwiazania...
Napisano 16 Luty 200421 l Moim skromnym zdaniem... praca włożona w fake\'a by sie opłaciła... przelicz kilka klatek z animki z normalnym GI i zostaw sobie do podglądu. A potem staraj się normalnumi światłami uzyskać jak najbardziej zblizony efekt. To chyba najbardziej ekonomiczne rozwiązanie. A jeśli zależy Ci na animacji z GI to zapowiada się niezła rzeźnia :) ale trzymam kciuki.
Napisano 19 Luty 200421 l Autor Poprobuje troche z fake\'ami, thanx. Uzywam raczej V-Raya i FRa ale popracuje tez na MRze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto