Gith Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 Greetings! Mam ein problemik. Mam scenke miasteczka, 500 tys-1 mln polygonow (moze byc wiecej) no i byloby milo jakby to bylo z GI. Z tym ze 1 klatka renderuje misie 30 minut... a scena nie jest jeszcze skonczona... Ostatecznie na taki czas mmmoooooge sie zgodzic ale niechetnie. Slyszalem ze jak sie renderuje normalnie z GI to powstaja migania wynikajace z liczenia fotonow dla kazdej pojedynczej klatki. Probowalem uzywac HyperGI (fr Stage1) ale stwierdzilem ze nie znam sie na ustawieniach bo wyszlo koszmarnie i do tego w 54minuty. Czy ktus dysponuje jakas po/rada? To jest scenka do fanowskiego filmu i bedzie polaczona z live action (dokladniej - wkleje aktorow), tak dla wiadomosci. Pozdrawiam Gith
SansSerif Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 nie wiem jakie masz wymagania co do materialow ale samo gi najszybciej pewnie pojdzie w maxowym scanline z radiosity. obliczasz raz radiosity map i pozniej lecisz z klatkami.
cochise Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 Z tego co wiem to vray ma mozliwosc przeliczenia najpierw GI dla calej sceny a potem tylko render.
Gith Napisano 4 Luty 2004 Autor Napisano 4 Luty 2004 No tak, tez myslalem o bake\'owaniu, ale... niestety w animacji beda uczestniczyly ruchome obiekty (postacie) takze nie wiem czy to bedzie najlepszy pomysl... swiatlo fakt nie bedzie zmienne bo to swiatlo sloneczne... jedynie ruch kamery no i wspomniane postacie komputerowe. Myslalem tez na Fake\'owaniu GI ale nie wiem czy to dobry pomysl, bo chyba bardziej oplaca sie wyliczyc w miare zgodne z fizyka oswietlenie niz je podrobic, szczegolnie ze nie mam w tej dziedzinie zadnego doswiadczenia. Czekam na dalsze propozycje, moze ktos juz mial okazje renderowac podobne sceny?
Gość witnes Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 napisz moze jakiego renderera uzywasz, to znacznie uprosci szukanie rozwiazania...
Kris_R Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 Moim skromnym zdaniem... praca włożona w fake\'a by sie opłaciła... przelicz kilka klatek z animki z normalnym GI i zostaw sobie do podglądu. A potem staraj się normalnumi światłami uzyskać jak najbardziej zblizony efekt. To chyba najbardziej ekonomiczne rozwiązanie. A jeśli zależy Ci na animacji z GI to zapowiada się niezła rzeźnia :) ale trzymam kciuki.
Gith Napisano 19 Luty 2004 Autor Napisano 19 Luty 2004 Poprobuje troche z fake\'ami, thanx. Uzywam raczej V-Raya i FRa ale popracuje tez na MRze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się