Anaheim Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Panowie ew. panie pomozcie :) 3dsm uzywam od niedawna i tylko do wymodelowania jakiejs trudniejszej czesci, ktorej niemoge zrobic w Zmodelerze (taki prosty program 3d do gier). Chce zrobic napis wyciety na tubie jak na tym zdejciu mam sobie txt i tube i co dalej ;/ tylko napis ma byc prosty nie wygiety jak na zdjeciu :)
mkeruj Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 (edytowane) Spróbuj w pomocy znaleźć coś o modyfikatorze BEND... Ino należy się siatkę zagęścić zarówno testu przy bendzie, jak i tuby przy boolenie. Zważ jeno, aby nie narobić się nadaremnie, gdyż efekt ukazany osiągnąć można hyżo zastosowawszy mapowanie i odpowiednich materiałów użycie. PZDR mkeruj Edytowane 18 Czerwiec 2008 przez mkeruj
demigod Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 tak jak pisze Mrkrzysiek lub proboolean :] Bend > do giecia sluzy tak po polskiemu :]
Anaheim Napisano 18 Czerwiec 2008 Autor Napisano 18 Czerwiec 2008 (edytowane) ktory taki madry i nieczyta dokladnie i o bendzie pisze :PPP wyraznie napisalem ze ma byc napis prosty :P oka dzieki zobacze jak to wyjdzie :D edit :P cholercia co to ten boolean ;/ a no bend wygiac tekst w ksztalcie tuby dobra poly w tej tubie jak kurde poustawiac zeby wyszedl napisz w tubie ;/ chyba to zrobie jakms moim porabanym amatorskim pomyslem :P Edytowane 18 Czerwiec 2008 przez Anaheim
mkeruj Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Ustaw napis tak żeby przenikał ściankę tuby i użyj proboolena. Gdzie go znajdziesz? Pod F1.
Temporal Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 mozna to jeszcze displacmentam zrobic ;]
Anaheim Napisano 19 Czerwiec 2008 Autor Napisano 19 Czerwiec 2008 (edytowane) ok dzieki cos wyszlo pocwicze sobie jeszcze i powino byc dobrze :) Ok i moja scania dostala nowy wydech :D musze go troche poprawic bo troche dziwnie wyglada :P Edytowane 19 Czerwiec 2008 przez Anaheim
Anaheim Napisano 20 Czerwiec 2008 Autor Napisano 20 Czerwiec 2008 18WoS Haulin' :D na mapce polskie pomykam :)
Orangegraphics Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 jak to do gry to naprawde zrob to materialami, po co tyle poly marnowac na bolka?
Anaheim Napisano 23 Czerwiec 2008 Autor Napisano 23 Czerwiec 2008 pff w tej grze nikt sie nie martwi o poly im wiecej tym lepiej :P im bardziej szczegolowe tym bardziej realistyczne nie daje sie tekstur tylko 3d sie robi i jak najlepiej odwzorowuje przeciez kazdy chce jezdzic ciezarowka a nie klockiem przypominajacym ciezarowke
Orangegraphics Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 tak? to pierwszy raz słyszę o takim czymś. jak wolisz
Anaheim Napisano 24 Czerwiec 2008 Autor Napisano 24 Czerwiec 2008 (edytowane) 18Wos Haulin' http://www.sheryo3d.com radze popatrzec na szczegolowosc modeli do tej gry :P jak zrobilem Scanie jedna full tuning to wydajnosc gry spadla o 10fps lol :P 181700 poly :P Renault Premium by Sheryo 111375 scania r by Sheryo 507447 poly LOL Scania R620 by Sheryo przerobiona przezemnie :P to ma tyle poly dlatego ze quadraciki ktore robia za flare ktora daje swiatlo tez sie licza a wiekszosc to typu LED czyli sa male do przecyzyjnych oswietlen typu ta pomaranczowe obrysowki angel eyes (obwodka na reflektorach) napis tez jest podswietlany :P i flar jest mnustwo dlatego tyle poly :P a tapicerka tez swoje wazy okolo 50tys poly :PPPPPPPPPPPP A dla porownania orginalny model z gry :D:D:D:D 18710 poly ahaha a wiec czysta gra bez modow chodzi tak z 30fps a na modyfikacjach z mapa polski itd. etc. jakies 15 na zew. kamera, 20 wew bo modelu nie widac :P (dane na podstawie mojego kompa :P ) Edytowane 24 Czerwiec 2008 przez Anaheim
Temporal Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 15 fps to duzo? hmmm game art to game art i poly sie zawsze liczy wiec proboje sie uzyskac najlepszy efekt jak najmniejsza iloscia scianek a nie robienie na widzimisie crisis nie crysis grafike sie robi z przemysleniem
Anaheim Napisano 24 Czerwiec 2008 Autor Napisano 24 Czerwiec 2008 tak tak kazdy robi zeby bylo jak najmniej ale przeciez nie robi sie walca, ktory w przyblizeniu wyglada jak klocek lego ...
Mr. J Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Bez textur biała kabina wygląda w grze poprostu kiczowato moim zdanim. Haulin ma dość prymitywny silnik który nie jest w stanie wyliczyć cieniowania, więc przydałoby się je przedstawić za pomocą textur. Nawet by sie nie trzeba bylo duzo bawić. UVW na szybko, render to texture z AO w maxie i juz mamy jako taką texturke.
Anaheim Napisano 25 Czerwiec 2008 Autor Napisano 25 Czerwiec 2008 phhh no tak cienie sa o dupe rozbic niema pojecia o tym ze czesci moga sie pokrywac i zucac cien ;/ ale komu chce sie bawic ...
Temporal Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 tak tak kazdy robi zeby bylo jak najmniej ale przeciez nie robi sie walca, ktory w przyblizeniu wyglada jak klocek lego ... ale nie napieprza sie poly i takiego napisy sie nie robi na geometrii tylko na normal mapach badz ewentaulnie na color mapie no ale widac ze cos ta gre na odwal robisz tak czy siak czekam na kogos kto bedzie wrzucal gotowe modele z zbrush'a do engina xD.
mkeruj Napisano 26 Czerwiec 2008 Napisano 26 Czerwiec 2008 Weź gosciu zajrzyj do GameArtu i zobacz jakie cuda potrafią ludzie zrobić z 2000 trisów. Może przejrzysz na oczy i przestaniesz bzdury wypisywać.
Anaheim Napisano 28 Czerwiec 2008 Autor Napisano 28 Czerwiec 2008 przeciez na forach o haulinie jak napiszesz ze np. swiatla sa tekstura to cie wysmieja...
Temporal Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 a jak napiszesz ze napis wyciales booleanem to cie ozloca
Rekomendowane odpowiedzi