Anaheim Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Panowie ew. panie pomozcie :) 3dsm uzywam od niedawna i tylko do wymodelowania jakiejs trudniejszej czesci, ktorej niemoge zrobic w Zmodelerze (taki prosty program 3d do gier). Chce zrobic napis wyciety na tubie jak na tym zdejciu mam sobie txt i tube i co dalej ;/ tylko napis ma byc prosty nie wygiety jak na zdjeciu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 (edited) Spróbuj w pomocy znaleźć coś o modyfikatorze BEND... Ino należy się siatkę zagęścić zarówno testu przy bendzie, jak i tuby przy boolenie. Zważ jeno, aby nie narobić się nadaremnie, gdyż efekt ukazany osiągnąć można hyżo zastosowawszy mapowanie i odpowiednich materiałów użycie. PZDR mkeruj Edited June 18, 2008 by mkeruj Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 booleanem możesz wyciąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
demigod Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 tak jak pisze Mrkrzysiek lub proboolean :] Bend > do giecia sluzy tak po polskiemu :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anaheim Posted June 18, 2008 Author Share Posted June 18, 2008 (edited) ktory taki madry i nieczyta dokladnie i o bendzie pisze :PPP wyraznie napisalem ze ma byc napis prosty :P oka dzieki zobacze jak to wyjdzie :D edit :P cholercia co to ten boolean ;/ a no bend wygiac tekst w ksztalcie tuby dobra poly w tej tubie jak kurde poustawiac zeby wyszedl napisz w tubie ;/ chyba to zrobie jakms moim porabanym amatorskim pomyslem :P Edited June 18, 2008 by Anaheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Ustaw napis tak żeby przenikał ściankę tuby i użyj proboolena. Gdzie go znajdziesz? Pod F1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 mozna to jeszcze displacmentam zrobic ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anaheim Posted June 19, 2008 Author Share Posted June 19, 2008 (edited) ok dzieki cos wyszlo pocwicze sobie jeszcze i powino byc dobrze :) Ok i moja scania dostala nowy wydech :D musze go troche poprawic bo troche dziwnie wyglada :P Edited June 19, 2008 by Anaheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. J Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Hmm, ladna scania. Do jakiej gry? GTA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anaheim Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 18WoS Haulin' :D na mapce polskie pomykam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orangegraphics Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 jak to do gry to naprawde zrob to materialami, po co tyle poly marnowac na bolka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anaheim Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 pff w tej grze nikt sie nie martwi o poly im wiecej tym lepiej :P im bardziej szczegolowe tym bardziej realistyczne nie daje sie tekstur tylko 3d sie robi i jak najlepiej odwzorowuje przeciez kazdy chce jezdzic ciezarowka a nie klockiem przypominajacym ciezarowke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orangegraphics Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 tak? to pierwszy raz słyszę o takim czymś. jak wolisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Zdradź nam, co to za gra... PZDR mkeruj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anaheim Posted June 24, 2008 Author Share Posted June 24, 2008 (edited) 18Wos Haulin' http://www.sheryo3d.com radze popatrzec na szczegolowosc modeli do tej gry :P jak zrobilem Scanie jedna full tuning to wydajnosc gry spadla o 10fps lol :P 181700 poly :P Renault Premium by Sheryo 111375 scania r by Sheryo 507447 poly LOL Scania R620 by Sheryo przerobiona przezemnie :P to ma tyle poly dlatego ze quadraciki ktore robia za flare ktora daje swiatlo tez sie licza a wiekszosc to typu LED czyli sa male do przecyzyjnych oswietlen typu ta pomaranczowe obrysowki angel eyes (obwodka na reflektorach) napis tez jest podswietlany :P i flar jest mnustwo dlatego tyle poly :P a tapicerka tez swoje wazy okolo 50tys poly :PPPPPPPPPPPP A dla porownania orginalny model z gry :D:D:D:D 18710 poly ahaha a wiec czysta gra bez modow chodzi tak z 30fps a na modyfikacjach z mapa polski itd. etc. jakies 15 na zew. kamera, 20 wew bo modelu nie widac :P (dane na podstawie mojego kompa :P ) Edited June 24, 2008 by Anaheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 15 fps to duzo? hmmm game art to game art i poly sie zawsze liczy wiec proboje sie uzyskac najlepszy efekt jak najmniejsza iloscia scianek a nie robienie na widzimisie crisis nie crysis grafike sie robi z przemysleniem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anaheim Posted June 24, 2008 Author Share Posted June 24, 2008 tak tak kazdy robi zeby bylo jak najmniej ale przeciez nie robi sie walca, ktory w przyblizeniu wyglada jak klocek lego ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. J Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Bez textur biała kabina wygląda w grze poprostu kiczowato moim zdanim. Haulin ma dość prymitywny silnik który nie jest w stanie wyliczyć cieniowania, więc przydałoby się je przedstawić za pomocą textur. Nawet by sie nie trzeba bylo duzo bawić. UVW na szybko, render to texture z AO w maxie i juz mamy jako taką texturke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anaheim Posted June 25, 2008 Author Share Posted June 25, 2008 phhh no tak cienie sa o dupe rozbic niema pojecia o tym ze czesci moga sie pokrywac i zucac cien ;/ ale komu chce sie bawic ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 tak tak kazdy robi zeby bylo jak najmniej ale przeciez nie robi sie walca, ktory w przyblizeniu wyglada jak klocek lego ... ale nie napieprza sie poly i takiego napisy sie nie robi na geometrii tylko na normal mapach badz ewentaulnie na color mapie no ale widac ze cos ta gre na odwal robisz tak czy siak czekam na kogos kto bedzie wrzucal gotowe modele z zbrush'a do engina xD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Weź gosciu zajrzyj do GameArtu i zobacz jakie cuda potrafią ludzie zrobić z 2000 trisów. Może przejrzysz na oczy i przestaniesz bzdury wypisywać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anaheim Posted June 28, 2008 Author Share Posted June 28, 2008 przeciez na forach o haulinie jak napiszesz ze np. swiatla sa tekstura to cie wysmieja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 a jak napiszesz ze napis wyciales booleanem to cie ozloca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts